O2 Arena - marketingová bída

Poprvé po změně hlavního partnera jsem ve čtvrtek navštívil O2 Arénu. A musím říci, že to byla z hlediska propagace modrého telekomunikačního giganta velmi smutná podívaná. Bez nápadu a vtipu. Ještě že hokej dopadl dobře.

rave.co.uk

Začalo to už příjezdem. Jel jsem naprosto neobvykle tramvají a dojel jsem do zastávky - Sazka Arena. Přejmenování stanice by určitě s Dopravními podniky šlo domluvit snadno, když se plánuje takhle velká promoakce. Ale nevadí, myslel jsem si, že jde o drobnou chybu nebo úředního šimla. Další mé zklamání nastalo, když jsem se k O2 Aréně pěšky blížil. Ani její značení směrem z metra nebylo nic moc.  A vchod Sever nenaznačoval, že by se o podobnou arénu vůbec jednalo. To takový ex-Millenium stadion v Londýně o sobě dává sakra více vědět.

Uvnitř moje zklamání narůstalo. O plánech na přejmenování se muselo vědět aspoň tři měsíce. Za tu dobu mohl přece někdo vymyslet, co s O2 Arénou bude. Naprosto se teď nezabývám tím, že zaměstnanci neměli modré obleky s logem sponzora. Nekritizuji ani to, že nebyla vyměněna všechna loga, to se prostě nedalo stihnout. Mluvím spíše o věcech, které jsou patrné na první pohled.

Nikde žádné hostesky s věcmi na fandění - Nejsou to žádné extra náklady, protože z průběhu celé hokejové sezony určitě něco zbylo. Ale titulární sponzor hokejové extraligy ve své vlastní hale při playoff přenášeném v televizi jakoby ani nechtěl být vidět.

Bez doprovodného programu v ochozech - Přestávky byly plné nejrůznějšího programu, ale žádný se netýkal přímo O2.

Pouze slevy na služby - V londýnské O2 Aréně se mohou přetrhnout, aby své potenciální klienty nebo stávající zákazníky potěšili nějakým vtipem, aby je zaujali neotřelou reklamní myšlenkou. Ex-Český Telecom se ale i na zrcadlech na záchodě uchýlil pouze k propagaci slevy nějakého balíčku služeb. Chápal bych to na reklamních vitrínách, ještě bych pochopil, kdyby každý divák u vstupu dostal letáček s tou skvělou nabídkou, ale tohle je příliš.

Pánové a dámy z marketingu O2, mít vlastní arénu je pro Telefónicu v celé Evropě prestižní záležitost, na kterou se výrazně soustřeďují. Pan Hušák určitě jméno Sazka Arény neprodal za 12,50 Kč. A mě jako člověka z reklamy opravdu štve, když podceňujete úroveň hostů ve Vysočanech.

Zkuste si, prosím, na chvíli sednout a něco vymyslet. Já bych vám třeba pár nápadů prodal, kdybyste na nic nepřišli. 

 

Autor: Jiří Chvojka | sobota 22.3.2008 10:23 | karma článku: 16,98 | přečteno: 2760x