Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsme zahájili kampaň proti červené

Obvykle je kampaň s červenou barvou vedená proti komunistům, nebo si ji komunisté vedou pro sebe. Teď se na nás valí červená kampaň nejmenované největší české pojišťovny, která vám nabízí „férové podmínky“ pro pojištění. 
Kampaň proti červené

Minimálně v oblasti investičního životního pojištění je červená kampaň ale pěkný podraz, proto je tu protikampaň.

 

Jako spolek klientů, kteří se cítí roky okrádáni produktem investičního životní pojištění, jsme spustili antikampaň „Pozor na červenou“. Je to protikampaň přiznaná a začali jsme ji minulý týden přímo před sídlem této nejmenované největší česko-italské pojišťovny. A před čím varujeme?  Před dodatky k produktu IŽP, které se snaží tato pojišťovna různými nátlakovými akcemi, zejména přes telefon s klient uzavřít.

Chceme upozornit všechny klienty nejmenované největší česko-italské pojišťovny, že nemusejí sjednávat žádný dodatek a že by si jeho text měli vyžádat předem písemně a konzultovat s právníkem. Na našich stránkách mohou také všichni majitelé toxických produktů investičního životního pojištění jednoduše zjistit, zda smlouvu se shodnými rozhodnými parametry již soud prohlásil za neplatnou. Klient si totiž myslí, že uzavírá dodatek k pojistné smlouvě, ale ve skutečnosti uzavírá dohodu o narovnání a novou pojistnou smlouvu, ve které si pojišťovna legalizuje všechny neoprávněné srážky, které v řádech desítek procent z pojistného na smlouvě do současnosti neoprávněně provedla.

Spolek proto připravil jednoduché letáky a srozumitelnou kampaň na sociálních sítích, jejíž pomocí chce oslovit typické majitele těchto pojistných smluv a informovat je o nebezpečích plynoucích z podpisu tohoto dodatku. Podle spolku je podpořilo i nedávné usnesení Hospodářského výboru Poslanecké sněmovny. Ze strany pojišťovny jde o čítankový příklad nekalých obchodních praktik založených na nevědomosti spotřebitelů. Proto jsme se rozhodli pro netradiční ofenzivní taktiku. Budeme upozorňovat lidi nejenom na internetu, ale také přímo před pobočkami pojišťoven, aby se o tomto problému dozvěděli nejen klienti, ale také zaměstnanci pojišťovny.

Finanční arbitr i soudy téměř bez výjimky konstatují neplatnost smluv investičního životního pojištění kvůli zatajení srážek, které pojišťovna strhává klientům bez jejich vědomí! Klienti přicházejí o desítky procent a pojišťovna nemravně zvyšuje svůj zisk. Aby se pojišťovna vyhnula dalším prohraným soudním sporům, oslovuje klienty se smlouvami z let 2005 až 2013, zve je na pobočky a snaží se je přimět k podpisu dodatků k jejich pojistným smlouvám.

Nepodepisujte dodatky, jsou výhodné jen pro pojišťovnu! Pojišťovna vylepšuje pojistné smlouvy ve svůj prospěch, ČNB to kryje.

Jak postupovat? Pokud vás zástupci pojišťovny oslovili kvůli uzavření dodatku, je téměř jisté, že vaše pojistná smlouva trpí právními vadami či je dokonce neplatná!

  1. Platnost pojistné smlouvy můžete během několika minut nezávazně a bezplatně otestovat na našem webu.
  2. Trvejte na zaslání dodatku PÍSEMNĚ před návštěvou pobočky a nechte jej analyzovat advokátem. Zejména bod 8.4 dodatku už má desítky právních výkladů a žádný není ve prospěch klientů. Pokud pojišťovna vše dělá tak jak má, jistě nemá důvod před vámi tajit, co po vás chce podepsat;
  3. Trvejte na písemném vyjádření pojišťovny, jakým způsobem vás informovala o výši počátečních a správních nákladů. Odkaz na pojistně-technické zásady nebo simulaci dle českých soudů neobstojí;
  4. jakékoli mlžení ze strany pojišťovny (jako například, že klient byl seznámen s výší srážek/nákladů prostřednictvím pojistně-technických zásad či simulace), či dokonce odepření zaslání dodatku před schůzkou v pojišťovně, je důvodem předat celou záležitost advokátovi.

Pokud už jste dodatek s pojišťovnou podepsali, zkuste otestovat platnost smlouvy na našem webu, nebo ji konzultujte s advokátem. Pokud jste dodatek podepsali před méně než 60 dny, lze jej bez sankcí vypovědět.

Dodatek uzavírat nemusíte, pokud pro vás není výhodný!

Autor: Jiří Chvojka | středa 8.9.2021 6:07 | karma článku: 10,00 | přečteno: 415x
  • Další články autora

Jiří Chvojka

Poškození klienti o voze, ČNB o koze

Česká národní banka dlouhodobě selhává a nechrání spotřebitele. Nyní jsou jich v nejistotě stovky tisíc. A veřejná prohlášení ČNB situaci příliš nepomáhají

6.8.2020 v 13:59 | Karma: 14,15 | Přečteno: 749x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

Proč nehraje ČNB s klienty pojišťoven fér hru?

Česká národní banka nedbala upozornění klientů a schválila spojení dvou největších pojišťoven na trhu. Teď soudy pravomocně sdělily, že převod smluv mezi nimi je neplatný. A ČNB rozsudky bagatelizuje. Kdy začne hrát férovou hru?

29.7.2020 v 7:32 | Karma: 18,66 | Přečteno: 872x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

Otevřený dopis pro Aleše Michla z České národní banky

Česká národní banka má chránit spotřebitele před nekalým jednáním. Jeden problém ochrany spotřebitele za možná miliardy korun jsme objevili a ČNB by ho měla řešit. Okradených mohou být stovky tisíc klientů jedné pojišťovny.

12.2.2019 v 12:19 | Karma: 31,19 | Přečteno: 2270x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

Energetický Mikuláš má nejraději nejbohatší firmy

Existuje vtip, že Ježíšek má bohaté děti raději, než ty chudé. Mikuláš má rád velké energetické firmy, které dostaly právě 6. 12. od Energetického regulačního úřadu jako mikulášskou nadílku miliardu korun ročně z kapes nás všech.

11.12.2018 v 21:17 | Karma: 22,33 | Přečteno: 600x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

Zaměstnání snů má jméno: finanční arbitr České republiky

Kdo má vlastně dnes zaměstnání snů? Výplata nadprůměrná, odměny velké, odpovědnost žádná, schopnosti nejsou zjevně potřeba. Zeptejte se u finančního arbitra!

6.12.2018 v 8:06 | Karma: 22,78 | Přečteno: 1040x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

Jak jsem se stal nepřítelem pojišťováků

Před mnoha lety jsem měl vážný úraz, který mé pojištění nekrylo. Důmyslné výluky z pojištění znamenaly, že jsem byl dva roky v pracovní neschopnosti bez podpory, za kterou jsem si myslel, že v pojištění platím.

13.9.2018 v 9:14 | Karma: 28,87 | Přečteno: 1619x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

Jak vás pojišťovna uspoří k smrti

Tento konkrétní příběh by měl být varováním před produktem investičního životního pojištění, který svého času inzerovala jistá česká pojišťovna jako „takové lepší spoření“. Opak je pravdou.

11.9.2018 v 9:11 | Karma: 40,53 | Přečteno: 5429x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

Zbláznil se Warren Buffet? Nebo už my všichni?

Warren Buffet, americký investor, chce po americkém prezidentovi zvýšení své daňové povinnosti, protože platí větší sazbu, než jeho sekretářka. Obama to využil ve svém velkolepém daňovém plánu, kdy chce zdaněním bohatých dosáhnout snížení schodku. Ztratili boháči rozum?

3.10.2011 v 15:40 | Karma: 16,06 | Přečteno: 1286x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

Proč se na Japonsko neorganizují sbírky?

Také jste si všimli, že v televizi neběhají titulky s DMS sbírkami a čísly kont? Proč si myslíme, že Japonci, ti opravu postižení rybáři, finanční pomoc nepotřebují? A proč místo toho média rozpoutávají jadernou hysterii?

17.3.2011 v 12:41 | Karma: 24,52 | Přečteno: 2361x | Diskuse| Ostatní

Jiří Chvojka

Jak dostat stát na buben aneb program ODS á la Ukrajina

Podle mne by lidé okolo Petra Nečase měli přestat brát drogy, případně se podívat občas do soukromé sféry, aby viděli, jak se tvoří účetnictví. Lepší návod na daňové úniky placené státem ještě nikdo nepředložil. Zřejmě chtějí Topolánkovi kmotři ještě na poslední chvíli vydělat na státu nějakou tu kačku a "vratky" DPH se už v minulosti osvědčily.

30.3.2010 v 12:06 | Karma: 21,49 | Přečteno: 2354x | Diskuse| Politika

Jiří Chvojka

Přijďte podpořit dlouhodobou pomoc Haiti

Posílání DMS nám už přišlo málo, tak jsme se rozhodli uspořádat benefiční večer, který vynese víc peněz. Chceme je dát na speciální konto společnosti Člověk v tísni, která se soustřeďuje na obnovu po přírodních katastrofách. A ve čtvrtek večer to v pražském klubu Mecca vypukne, přijďte nás, prosím, podpořit.

26.1.2010 v 16:10 | Karma: 6,17 | Přečteno: 794x | Diskuse| Kultura

Jiří Chvojka

Lesk a bída průzkumů veřejného mínění - kritika ČT

V ČR je zřejmě 125 procent obyvatel nad 18 let. Jinak si totiž nedovedu vysvětlit dva průzkumy o Lisabonské smlouvě, které vyšly jen několik hodin po sobě. A úplně opačný výsledek, to už nemůže být statistická odchylka. Tak dělá to Václav Klaus podle nás dobře nebo ne?

16.10.2009 v 12:14 | Karma: 27,89 | Přečteno: 1756x | Diskuse| Ostatní

Jiří Chvojka

Zakládám církev neplatiče daní

Církev sv. Jiří, Neplatiče Daní má jednoduché učení: Jakýkoliv kontakt s finančním úřadem je smrtelný hřích a neexistuje možnost zpovědi, pokání, ani jiných cirkevních švindlů. Kdo zaplatí halíř na dani, bude stráven ohněm pekelným.

2.9.2009 v 14:05 | Karma: 24,14 | Přečteno: 1601x | Diskuse| Politika

Jiří Chvojka

Vzkaz pro vrhače vajec z mítinků ČSSD

Opakování jednoho vtipu nefunguje ani u Suchánka s Genzerem.

25.5.2009 v 17:50 | Karma: 25,52 | Přečteno: 3004x | Diskuse| Politika

Jiří Chvojka

Ještě jednou k pádu vlády: to je Václav Havel hluchý i slepý?

Myslel jsem si, že jde o mrtvé téma, vláda už prostě padla a budou předčasné volby. Ale ODS se chová jako by její oblíbenou hračku rozdupal na pískovišti v Horní Dolní sídlištní chuligán a stalo se z toho téma Rady bezpečnosti OSN. Navíc se do toho vložil i bývalý prezident Václav Havel. Takže, pane exprezidente a pane expremiére, vážně si tu větu z Poslanecké sněmovny pamatuju jenom já?

21.4.2009 v 8:00 | Karma: 24,38 | Přečteno: 1389x | Diskuse| Politika

Jiří Chvojka

Veselé Velikonoce od ODS skutečně bolí!

Poštovní schránka občas skrývá nemilá překvapení. Ale velikonoční přání od ODS ve mne vzbudilo záchvat smíchu a pak skoro pláče. Co dokáží pánové z Jánského vršku vymyslet, to by mne nenapadlo ani v tom nejbizarnějším snu. Ostatně posuďte úrověň velikonoční pohlednice sami.

10.4.2009 v 19:12 | Karma: 22,49 | Přečteno: 2021x | Diskuse| Politika

Jiří Chvojka

ČEZ proti krizi: očekává Martin Roman milion nezaměstnaných?

Původně jsem chtěl psát o otravném b..., tedy nepořádku na Letné v souvislosti s budováním tunelu, ale Martin Roman mi prostě nedá spát. Že by nějaká firma bojovala sama proti krizi? Protože vláda nic nedělá? Protože se manažerům s miliardovými odměnami zželelo ubohých nezaměstnaných? Na to je potřeba se podívat blíže...

18.2.2009 v 13:43 | Karma: 25,46 | Přečteno: 2189x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

Další pohádka ČEZ o zlevňování elektřiny

Nová reklamní agentura ĆEZu už zafungovala a pustila do světa "tajemný" zdroj, který den před zveřejněním oficiálním popsal MF Dnes svůj skvělý balíček, díky němuž se zlevní elektřina až o 13 procent. Jenom vrozená slušnost a přísná výchova mi zakazují používat v tomto článku silné výrazy. Protože ať se na mne PR oddělení ČEZ nezlobí, ale Martin Roman české ekonomice na pomoc rozhodně nejde.

17.2.2009 v 11:02 | Karma: 45,86 | Přečteno: 11460x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

ČEZ si vážně myslí, že jsme idioti

Martin Roman opět ukázal, že své zákazníky považuje za mentálně retardované. Ve snaze zlepšit svůj mediální obraz vymyslel snížení DPH u plateb za elektřinu o 4 procenta, čímž by se prý snížila koncová cena. Přikládám pět argumentů, proč je to taková pitomost, že to ani není možné.

23.1.2009 v 17:03 | Karma: 31,19 | Přečteno: 2221x | Diskuse| Politika

Jiří Chvojka

"Buržousti" z ČEZ: Díky za vaše prachy

Vaše sympatie si ten tlusťoch nekoupí, ale jinak na jeho život každý bez řečí platíte tisíce korun měsíčně. Monopolní výrobce proudu ČEZ má miliardové zisky, cena ropy, uhlí, plynu i elektřiny na burze klesá, ale ceny za elektrický proud rostou zase o 10 procent. Vážně si to zase všichni necháme líbit? Pro podnikatele a některé občany už ceny elektřiny začínají být likvidační, takže se možná konečně dočkáme nějakého protestu. Naše reklama už s tím začala.

27.11.2008 v 20:39 | Karma: 31,19 | Přečteno: 2241x | Diskuse| Politika
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2060x
Místopředseda spolku Podvedení klienti, který se brání praktikám pojišťoven v kauze Investičního životního pojištění. Bývalý ředitel sekce vnějších vztahů ERÚ a již mnoho let podnikatel v Public Relations a pohostinství.

Seznam rubrik