Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

O2 Arena - marketingová bída

Poprvé po změně hlavního partnera jsem ve čtvrtek navštívil O2 Arénu. A musím říci, že to byla z hlediska propagace modrého telekomunikačního giganta velmi smutná podívaná. Bez nápadu a vtipu. Ještě že hokej dopadl dobře.

rave.co.uk

Začalo to už příjezdem. Jel jsem naprosto neobvykle tramvají a dojel jsem do zastávky - Sazka Arena. Přejmenování stanice by určitě s Dopravními podniky šlo domluvit snadno, když se plánuje takhle velká promoakce. Ale nevadí, myslel jsem si, že jde o drobnou chybu nebo úředního šimla. Další mé zklamání nastalo, když jsem se k O2 Aréně pěšky blížil. Ani její značení směrem z metra nebylo nic moc.  A vchod Sever nenaznačoval, že by se o podobnou arénu vůbec jednalo. To takový ex-Millenium stadion v Londýně o sobě dává sakra více vědět.

Uvnitř moje zklamání narůstalo. O plánech na přejmenování se muselo vědět aspoň tři měsíce. Za tu dobu mohl přece někdo vymyslet, co s O2 Arénou bude. Naprosto se teď nezabývám tím, že zaměstnanci neměli modré obleky s logem sponzora. Nekritizuji ani to, že nebyla vyměněna všechna loga, to se prostě nedalo stihnout. Mluvím spíše o věcech, které jsou patrné na první pohled.

Nikde žádné hostesky s věcmi na fandění - Nejsou to žádné extra náklady, protože z průběhu celé hokejové sezony určitě něco zbylo. Ale titulární sponzor hokejové extraligy ve své vlastní hale při playoff přenášeném v televizi jakoby ani nechtěl být vidět.

Bez doprovodného programu v ochozech - Přestávky byly plné nejrůznějšího programu, ale žádný se netýkal přímo O2.

Pouze slevy na služby - V londýnské O2 Aréně se mohou přetrhnout, aby své potenciální klienty nebo stávající zákazníky potěšili nějakým vtipem, aby je zaujali neotřelou reklamní myšlenkou. Ex-Český Telecom se ale i na zrcadlech na záchodě uchýlil pouze k propagaci slevy nějakého balíčku služeb. Chápal bych to na reklamních vitrínách, ještě bych pochopil, kdyby každý divák u vstupu dostal letáček s tou skvělou nabídkou, ale tohle je příliš.

Pánové a dámy z marketingu O2, mít vlastní arénu je pro Telefónicu v celé Evropě prestižní záležitost, na kterou se výrazně soustřeďují. Pan Hušák určitě jméno Sazka Arény neprodal za 12,50 Kč. A mě jako člověka z reklamy opravdu štve, když podceňujete úroveň hostů ve Vysočanech.

Zkuste si, prosím, na chvíli sednout a něco vymyslet. Já bych vám třeba pár nápadů prodal, kdybyste na nic nepřišli. 

 

Autor: Jiří Chvojka | sobota 22.3.2008 10:23 | karma článku: 16,98 | přečteno: 2760x
  • Další články autora

Jiří Chvojka

Jak jsme zahájili kampaň proti červené

Obvykle je kampaň s červenou barvou vedená proti komunistům, nebo si ji komunisté vedou pro sebe. Teď se na nás valí červená kampaň nejmenované největší české pojišťovny, která vám nabízí „férové podmínky“ pro pojištění.

8.9.2021 v 6:07 | Karma: 10,00 | Přečteno: 415x | Diskuse| Politika

Jiří Chvojka

Poškození klienti o voze, ČNB o koze

Česká národní banka dlouhodobě selhává a nechrání spotřebitele. Nyní jsou jich v nejistotě stovky tisíc. A veřejná prohlášení ČNB situaci příliš nepomáhají

6.8.2020 v 13:59 | Karma: 14,15 | Přečteno: 749x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

Proč nehraje ČNB s klienty pojišťoven fér hru?

Česká národní banka nedbala upozornění klientů a schválila spojení dvou největších pojišťoven na trhu. Teď soudy pravomocně sdělily, že převod smluv mezi nimi je neplatný. A ČNB rozsudky bagatelizuje. Kdy začne hrát férovou hru?

29.7.2020 v 7:32 | Karma: 18,66 | Přečteno: 872x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

Otevřený dopis pro Aleše Michla z České národní banky

Česká národní banka má chránit spotřebitele před nekalým jednáním. Jeden problém ochrany spotřebitele za možná miliardy korun jsme objevili a ČNB by ho měla řešit. Okradených mohou být stovky tisíc klientů jedné pojišťovny.

12.2.2019 v 12:19 | Karma: 31,19 | Přečteno: 2270x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Chvojka

Energetický Mikuláš má nejraději nejbohatší firmy

Existuje vtip, že Ježíšek má bohaté děti raději, než ty chudé. Mikuláš má rád velké energetické firmy, které dostaly právě 6. 12. od Energetického regulačního úřadu jako mikulášskou nadílku miliardu korun ročně z kapes nás všech.

11.12.2018 v 21:17 | Karma: 22,33 | Přečteno: 600x | Diskuse| Ekonomika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejdřív spor o Green Deal. Sliby politiků pak převrátila umělá inteligence

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  14:05

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2060x
Místopředseda spolku Podvedení klienti, který se brání praktikám pojišťoven v kauze Investičního životního pojištění. Bývalý ředitel sekce vnějších vztahů ERÚ a již mnoho let podnikatel v Public Relations a pohostinství.

Seznam rubrik