Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vixen

17. 1. 2008 14:46
podobna zkusenost

soucítím se všemi kteří zažili podobné...s manželem máme starou Škodověnku.Jeden čas jsme s ní přes dva měsíce nejezdili...a najednou,když jsme jednou přišli z práce, auto nebylo.A copak se nestalo..za dobu těch dvou měsíců tam dali značku zákazu zastavení (najednou po 4letech)..jenže jelikož jsme byli první v řadě,odtáhli naše,ostatní nikoliv...ještě nějaký další měsíc trvalo,než to došlo i ostatním řidičům,že tam stát není nejlepší nápad.

Takže za to,že vůbec policajti neinformují o změně,není to jejich povinnost,jak nám bylo řečeno,jsme zaplatili přes ty 2tis. a ještě nám bylo řečeno jak jsou na nás hodní!!! Nejlepší bylo, že my jsme si fakt mysleli že ji někdo vzal...nedivte se,ale okolí bylo nové (samé novostavby),ale o naše součástky z auta se zloději dost zajímali...a než jsme se dopátrali správného místa kde auto odtáhli,to trvalo věčnost.

zadupat do země málo

0 0
možnosti

DADALIMIL

17. 1. 2008 13:35
odpověď

1.  PROČ BY MĚLA ?

2. . JAK TO SOUVISÍ S TÍM ŽE PARKUJEŠ KDE NEMÁŠ ?

3.  DŮKAZY ?

4. A PROČ NE ?

5.  DOUFÁM ŽE JSOU

0 0
možnosti

kokeš

17. 1. 2008 15:37
Re: odpověď

Jste idiot

0 0
možnosti

Luc@s

17. 1. 2008 10:35
odtahy

Moje zkusenost je podobna. Odtahli mi auto, ze stalo mene nez 5m pred prechodem....pred prechodem, ktery prejde mozna 100 lidi denne, navic je v zapadle ulicce na Chodove.

Paradox je ale to, ze tam denne stoji ruzna auta. Na stejnem miste. Stoji tam cely den a nikdo je neodtahne. Proc tedy odtahli moje? Protoze to byl Jaguar (veteran)??? Jiny duvod jsem nenasel.

Dalsi zkusenost je podobna, stejne auto. Stal jsem regulerne zaparkovany hned za svym kolegou (Superb), ale behem dne tam nasazeli znacky se zakazem zastaveni. Hadejte, koho odtahli??? Ze by nahoda?...tezko.

Na druhou stranu mam pozitivni zkusenost s MP(dokonce dve zkusenosti). Dostal jsem na Ujezde boticku. Opravnene, priznavam. Straznik byl velice slusny, profesionalni a i kdyz jsem byl na*ranej, tak jsem nemel duvod byt na nej neprijemnej (preci jen jsem udelal chybu ja). Navic mi poradil, kde se da parkovat zdarma (primo pres ulici) a slusne se s pranim hezkeho dne rozloucil...tak snad to s tou MP zacina byt lepsi...

0 0
možnosti

Hucul

17. 1. 2008 10:26
Blbe parkovani.

Pridam zkusenost z mista, kde ziji, z Darmstadtu: Bydlim ve ctvrti, ktera ze vseho nejvice pripomina Vinohrady. Vcetne nocni mury parkovani. Je tu spousta oznacenych vyjezdu, ze kterych uz desitky let nic nevyjelo, ale technicky se tam parkovat nesmi. Co dela policie? Prijde do ctvrti jen pokud se stane autonehoda a nekdo je zavola. Pokud se nekdo snazi vyjet a ma zablokovany vyjezd, proste zacne troubit a behem deseti minut je majitel vozu na miste, omluvi se, popojede a po vyjeti vozu zase auto vrati tam, kde bylo. Jednou nekdo nebyl schopen se vyhrabat a zablokovany ridic cekal pul hodiny. Troubeni bylo o nervy. Ale policii nevolal. Asi by tak ucinil, pokud by slo vazne do tuheho a on neco nestihal. Jinak je to ale slusna ctvrt.

0 0
možnosti

mole.first

17. 1. 2008 9:45
neskutečné...

Až budete mít odpovědi, nezapoměňte je sem napsat, docela by mě zajímaly. Když mi stojí auto před výjezdem z kanceláře, na zákazu stání, uráčí se Městská policie z 200 m vzdálené pobočky přijít po několikerém volání na služebnu po 4 (!) hodinách a odtahovka za dalších 40 minut. Asi odtahujou kolem odstavných parkovišť, aby toho stihli víc... Policie a pošta jsou dvě nejhůře fungující organizace u nás!

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2060x
Místopředseda spolku Podvedení klienti, který se brání praktikám pojišťoven v kauze Investičního životního pojištění. Bývalý ředitel sekce vnějších vztahů ERÚ a již mnoho let podnikatel v Public Relations a pohostinství.

Seznam rubrik