Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sezam

proč ČEZ elektřinu nakupuje na burze?

Taky nerozumím tomu,proč  ČEZ "nakupuje " elektřinu na burze.Vždyť ČEZ elektřinu vyrábí a pak prodává.Jako výrobce,který má přebytky , ji nemusí nakupovat.

Výmluvy na burzu při zdražování chápu  u EONu,který s elektřinou obchoduje a který  elektřinu nevyrábí.EON je závislý na burze. Ale ČEZ?

0/0
21.2.2009 18:06

oldis

Topolánek a

ČEZ to jeden bordel. Divím se vůbec, že tohle stát vůbec pustil a nechal národ sprostě okrádat. Stačí že to dělá vláda s lidmi. Už by se konečně měli lidé nad sebou zamyslet a začít s touto verbeží něco dělat a ne sedět doma na prdeli a kecat. Ti podvodnici od ČEZu jsou už tak drzí je čas jim to všechno vzít jsou to peníze lidí kteří si na tyto flákače a podvodníky dneska těžce vydělávají peníze. A VLÁDA ta na to kašle - oni maji přece dost a teď si zase chvěji opět přidat ale bez lidí jen zase oni. Tak doufám, že se tento národ už konečně zvedne ze zadku

a nakope jim prdel je už načase. Je to už hnus od hnusáků.

0/0
5.12.2008 18:48

Stavaj

absolutní závislost

Měsíční plat vyššího managera v ČEZ se pohybuje kolem 300.000,- Kč,  tito manageři podstupují "business tréninky" kde simulují např. let raketou stojící statisíce za víkend. Tak se přeci chová firma s velkými zisky, která nechce platit daně. A nakonec je přeci jen ještě platí! To je zisk! Stát je používá v podstatě jako další skryté daně, platíme my všichni. Ať žije kapitalismus volné soutěže!  To jsou v podstatě fakta, ale měli bychom se zamyslet ještě trochu hlouběji. Ti "nejschopnější" pochopili, že největší business udělají s někým, kdo na nich bude závislý, dnes, zítra, pozítří, stále... a zdaleka nejde jen o ČEZ! Jedná se o nejlepší obchodní projekt, máte stálý odbyt a ceny zcela pod kontrolou, to je přece sen! Pojďte se na tyto pohádkové kormidelníky podívat zblízka, otevřme oči, ať vidíme, jak jednoduše to dělají, nastavme uši, ať slyšíme, co za úmysly se skrývá v jejich řeči. Tím můžeme začít.

0/0
2.12.2008 20:45

oldis

Re: absolutní závislost

Aby se nějaký šašicek vymlouval, že koupily za draho a zase to musí za draho prodat a vytahat jejich neschopnost zase jen z občanů tak to je tedy už drzost. Ten šasek snad ani neví co chvástá. Když se bude v tomto státě takhle chovat podnikatel tak je na kolenou raz dva. Protože nemá z koho tyhle peníze vytáhnout. A vláda ta se na něj vykašle ale ČEZu pomáhá okrádat národ vesele dál.

0/0
5.12.2008 18:53

rsk

vysvětlení

Nick "Raverr" popsal tu situaci naprosto výstižně.Chápu,že ČEZ mnoho lidí irituje,ale většina z nich už vůbec nepřemýšlí co se se ziskem ČEZu děje. Kolik jen na dividendách či daních z nich a nebo daních ze zisku má stát.Že za ty prachy stát staví dálnice,žel.tratě,a dotuje ztrátové bus.a vlakové dopravy,které drtivá většina z nás používá. Navíc se těmito daněmi úspěšně záplatuje i náš důchodový systém Přeborníkem v tomto rozhazování jsou vlády ČSSD, které jednak vznik tohoto monopolu v minulosti umožnili a díky  této"zlaté slepici" ČEZu mohou a za necelé 2 roky zase budou úspěšně realizovat svou štědrou soc.politiku.

0/0
2.12.2008 19:05

kubikxy

Re: vysvětlení

:za ty prachy stát staví dálnice,žel.tratě,a dotuje ztrátové bus.a vlakové dopravy,které drtivá většina z nás používá. Navíc se těmito daněmi úspěšně záplatuje i náš důchodový systém : tak to je dobrý vtip. Např. důchodový systém je stále ještě vyrovnaný...a tak bych mohl pokračovat dále. Než něco plácnout, raději mlčet!

0/0
4.12.2008 11:09

oldis

Re: vysvětlení

Ty snad ani nejsi normální - víc takovýchto volů ve státě a je tu potom takovýto bordel a zlodějina. Prober se je mě tě opravdu líto.

0/0
5.12.2008 18:39

pepcad

Re: vysvětlení

Jses si jisty? Vem si zisk zCEZu posledni rok..nejakych 40,neco miliard korun a jen ten supak Roman mel temer miliardu na platu a odmenach...takze je neco divneho na tom ze 1/40 zisku dostane pouze jeden clovek, tim spis ze on tu firmu nevlastni, pouze spravuje cizi majetek.

0/0
5.12.2008 16:28

S.trochou.do.mlyna

Dobrý den si z nás nedělá jen ČEZ, ale i vláda

Dobrý den si z nás nedělá jen pan Martin Roman se svým mírně nadprůměrným platem 20 milionů za měsíc a výkonostní odměnou 677 milionů za rok, ale i sama vláda, když nám ústy pana premiéra vysvětluje, jak za nás bojuje, a to tak velice, že se jí podařilo snížit zdražení o celou polovinu. Asi nás mají naši vládní představitelé za úplné tupce, když si myslí, že bychom jim měli vlastně ještě poděkovat.Rv

0/0
2.12.2008 11:07

hmmm1

.........

CEZ a jim podobní jsou největší viděrači.....no konec koncu si to můžou dovolit, nezaplatiš tak tě odpojime a je. Nic jiného než platit nám zkrátka nezbývá;-€!!!. a pochybuju že stát bude regulovat něco z čeho plní docela velké procento rozpočtu... 

0/0
1.12.2008 19:49

Raverr

vysvětlení

1) čez je akciová společnost - to znamená, že jejím hlavním cílem je tvorba zisku. škoda má také velmi vysoké zisky. proč zde nečtu blogy o tom, jak by se škoda měla vzdát svých zisků a automobily prodávat o 50% levněji???

2) čez není monopol - dodává elektřinu asi 40% odběratelů v ČR.

3) každý má možnost vybrat si dodavatele nebo eletřinu vyrábět pomocí větrníků, fotovoltaiky nebo malé vodní elektrárny. čez by navíc byl povinen od vás tuto eletřinu vykupovat za cenu 12-13 Kč/kWh.

4) pokud na elektřinu nemáte dost peněz, zaveďte úsporná opatření. Úsporné žárovky a moderní spotřebiče vám uspoří tisíce korun ročně. To vede ke snížení odběru, tím pádem poptávy a snížení cen.

5) pokud nejste spokojeni s žitím v demokratickém státě s tržní ekonomikou, doporučuji emigraci do nádherné přímořské země zvané Severní Korea, pokud máte raději teplejší počasí, nabízí se Kuba nebo Venezuela. Určitě je tam elektřina a další životní náklady nesrovnatelně levnější. Stejně jako vaše kupní síla.

0/0
30.11.2008 11:44

Gašpo

Re: vysvětlení

1. Nepotřebuji pro svůj život vlastnit nový automobil zn, škoda

2. Nemůžu si dovolit se stěhovat do jižních čech abych mohl změnit dodavatele

3. Nemám pozemek ani finance na vodní nebo větrnou elektrárnu

4. Spořím až dost a efekt je přesně opačný, čím menší odběr, tím vyšší ceny aby ČEZ udržel růst zisku

5. Netoužím po žádném socialismu, chápu, že ČEZ se chová podle toho, co mu tento Kocourkov dovolí a koho si může koupit. Všechno má ale své meze a toto je prachsprostý plivanec  lidem do obličeje. Připouštím ale že někomu to může dělat dobře a obhajuje ČEZ jako např. Vy.

0/0
1.12.2008 11:21

pavel 99

Re: vysvětlení

ad 1) - vrhněte se tedy na pekárny. Marže mají rozhodně vyšší než ČEZ.

ad 2) - nastudujte si něco o liberalizaci obchodu s el. energií. Nikam se stěhovat nemusíte.

ad 3) benzínový nebo plynový agregát stojí pár tisíc.

0/0
1.12.2008 18:50

gagaryn

Re: vysvětlení

2. S Eonem by sis moc nepomohl. ;-D podle 458/2000 Sb. Fyzická či právnická osoba, která odebranou elektřinu pouze spotřebovává má právo změnit svého dodavatele elektřiny. Takže E-On, ČEZ, PRE.

0/0
2.12.2008 11:14

pepcad

Re: vysvětlení

Tak za prve, skoda auto prosperuje v konkurencnim prostredi, pokud chces vuz mas obrovsky vyber. CEZ je dominantni na trhu a vyrabi pres 70% el. energie. Za treti, ano mas moznost zmenit dodavatele, ale jelikoz z 80% mu prodava el. energii CEZ tak neni co resit. Za cvrte pokud se zacne setrit tak se cena opet zvedne, podivejme se na vodarny. A paty bod me docela pobavil. Musite byt asi hodne inteligentni, kdyz tvrdite ze CEZ podnika v trznim prostedi, vite co, vemte si knizku zaklady trhu a neco si prectete, urcite vam to pomuze vic, nez psani techto lzi. Hezky den.

0/0
2.12.2008 15:27

Delfínek

Re: vysvětlení

V cem je CEZ dominantni na trhu? Patrne nevite co je trh a kde je. Trh s elektrinou nekonci na hranicich. Ruzni dodavatele mohou nakupovat od ruznych vyrobcu, statni hranice nejsou prekazkou. To ze CEZ prodava elektrinu levneji nez zahranicni vyrobce, je patrne rozhodujici pro ostatni dodavatele pri volbe vyrobce.

0/0
2.12.2008 20:18

pepcad

Re: vysvětlení

Ok. Muze byt. I presto, ze nemci si od nas vesele vykupuji “levnou” el. Energii, tak to me az tak nezajima. Proc ja mam platit stejne jako nemci..oni si tam zasvinuji prorodu? Ne!!! A dalsi vec, ten podvod s burzou. Ano zlodeji z CEZu si nejspis mysleli ze na teto burze bude diky jejich prekupnikum cena neustale stoupat, ale ejhle, nejak se jim odhad nepovedl. Ale I presto chteji sve zpackane nakupy uctovat zakaznikum??? A argument, ze to nakoupili za draho me nezajima. To je to same jako kdyz ja ted nakoupim eura a za rok je prodam, a budu chtit stejnou cenu za jakou jsem je nakoupil, samozrejmne ze se mi kazdy vysmeje. Ale CEZ to dela presne tak. Vzdyt tohle uz preci nemuze byt legalni. Pokud by nemeli burzu, pak by se to dalo omluvit, ale za teto situace ani nahodou, je to pouze podvod.

0/0
5.12.2008 16:26

nicjmeno

Roman nežertuje-nezaměstnanost stoupá

;-€ Neúměrně vysoké ceny elektrické energie  ČEZu vedou ke krachům mnoha firem a zvyšování nezaměstnanosti!!! Více zde: www.webvize.cz/play.php?vid=420

0/0
30.11.2008 10:15

Terrurek

Re: Roman nežertuje-nezaměstnanost stoupá

oficiální propaganda zní že za krachy můžou vysoký platy :)))

0/0
1.12.2008 13:56

pepcad

Regulace

Regulace je naprosto bezna, podivame li se do Francie, tak se tvrde reguluje konecna cena a nikdo nezmuze vybec nic...Takze kdo tvrdi ze to nejde...lze

0/0
28.11.2008 20:55

spiko70

Ekonomický útlak

Souhlasím s autorem-drzost energetických baronů je neuvěřitelná. Největší zlo je zavedení energetické burzy, na které se snaží legalizovat své přemrštěné ceny. Tento článek kouzlem nechtěného popisuje skutečnou realitu: http://ekonomika.idnes.cz/obchodnikum-s-proudem-hrozi-pad-dnj-/ekonomika.asp?c=A081127_1092702_ekonomika_vem

0/0
28.11.2008 2:09

spiko70

Ekonomický útlak 2

Nechápu, jak jim může povolit regulační úřad zvýšit od ledna ceny, když cena padá. Jen proto, že špatně zaspekulovali na burze? Ať ztráty nesou sami a pokryjí je ze svých dřívejších tučných zisků. Splaskává další spekulační bublina. Banda chamtivců  se vrhla na trh s energiemi s domněnkou, že cena poroste věčně a budou nás všechny škubat víc a víc.

Prodávají si miliony MWh mezi sebou tam a zpátky (pokaždé s přirážkou) bez přidané hodnoty a když je cena dostatečná,předloží ji regulačnímu úřadu jako nákladovou cenu a ten ji v předklonu schválí. Mluví se o monopolu ČEZu, ale to není monopol - to je kartel. Trhy jsou rozdělené, ČEZ a E.ON dodají na trh energii, pak si zahrají na burzu a trh, vyšroubují ceny a dají nám to sežrat. Energetická burza je ekonomický útlak  - je mi z toho na blití.

0/0
28.11.2008 2:17

kubikxy

Re: Ekonomický útlak 2

Máte pravdu, takový binec jaký tu dnes panuje historie československa dosud nezaznamenala.

0/0
4.12.2008 11:15

canabis

byrokracie

no čísla jsou to pěkný ale stejně moc neříkají něco jinýho bude když zveřejní celý danový přiznání firmy jako celku pak už se dá přiměřenost přeci jenom nějak vyjádřit číslem a je pak na jednotlivci aby posoudil ( jak dlouho se asi odepisuje elektrárna ??... , a jak se mi to projeví v účtech a co když zainvestuju ... ) není problém počítat ale mít správný čísla

0/0
26.11.2008 19:58

Oulehla

Pláčete na špatném hrobě.

Cena elektřiny je regulovaná, ČEZ ceny jenom navrhuje. Kdybych věděl, že mi někdo schválí prodej 1 kWh za stovku, taky ji budu chtít. Nebo bojujte za zrušení státního energetického monopolu a ceny bude určovat konkurence.

0/0
26.11.2008 12:43

Terrurek

Re: Pláčete na špatném hrobě.

nechte to radši regulovat státe... konkurence se nebojí že jí někdo sesadí :)

0/0
26.11.2008 16:46

Martin V

Napadlo Vás?

A přemýšlel jste nad skutečností, že ČEZ musí vykupovat elektřinu z obnovitelných zdrojů za několikanásobky cen, za kterou Vám jí prodává? Když musí vykopit elektřinu z větrníku za 13Kč a pak Vám ji prodat zab 3,40 tak to asi dost dotuje ze svých levných (atomových) elektráren.

Pokud se Vám to nelíbí, osadtě si na zeď sluneční kolektory a na strechu větrák a pak si spočítejte, za kolik si tu elektřinu vyrobíte sám, zadarmo to rozhodně něbude a ještě rád se vrátíte k ČEZu

A poznámečka na závěr a Co E.ON? ten zdražuje mnohem razantněji než ČEZ a ani nemá Temelín, to Vám nevadí? :-)

0/0
25.11.2008 22:35

Terrurek

Re: Napadlo Vás?

generuje miliradové zisky, za kolik v minulém roce přesně vykoupil? za desítky milionu?

0/0
26.11.2008 9:26

TristanTzara

Re: Napadlo Vás?

To jsou ti (všeho) schopní Rv

Tak jim nezáviď ;-D

0/0
26.11.2008 10:51

Martin V

Re: Napadlo Vás?

Kdo umí generuje zisky, kdo neumí - čumí a nadáváR^

0/0
28.11.2008 13:09

Hery Potrovka

Re: Napadlo Vás?

Pokud bych prodávala něco, co téměř každý nezbytně potřebuje k životu i obživě a byla sama samojediná na trhu a navíc si de facto sama určovala cenu, taky bych uměla generovat zisk. ČEZ a spřátelené firmy generují zisk z našich peněženek. To by uměl každý blbec.

0/0
29.11.2008 13:49

powers

Re: Napadlo Vás?

Dobry den, CEZ totiz elektrinu VYRABI!! Distribucni spolecnosti maji zisk cca 1,5 procenta z toho, co uctuji. Jde o to, jak od CEZ koupi elektrinu...

0/0
26.11.2008 9:52

Martin V

Re: Napadlo Vás?

CEZ vyrabi a co ma být? Spousta firem vyrabi elektrinu, nejak nevim co jste tim chtel rici? Jenze CEZ ji musi i povinne vykupovat, coz ostatni nemusí.

Ostatní distributoři nemusi nakupovat elektrinu od CEZu, na burze ji muzete koupit klidne z druhe pulky Evropy.

0/0
26.11.2008 18:01

nicjmeno

Re: Napadlo Vás?

do háje s ČEZem, jeho ohavně přemrštěné ceny ruinují fabriky, bere lidem práci!!!http://www.webvize.cz/play.php?vid=420

0/0
30.11.2008 11:20

pepcad

Re: Napadlo Vás?

tak se podivej martine, zCEZ si libuje nebot, pokud mu budes chtit konkurovat musis investovat stovky miliard korun...az nekolik desitek bilionu. Konkurovat tak aby jsi ho mohl ohrozit. On je investovat nemusel, to invetovala vlada. Takze mi tu prosimte nepovidej takove hlouposti ze musi neco vykupovat za vyssi cenu....kolik to asi tak dela?? Par desitek milionu korun??? To co ted predvedl zCEZ je naprosto nepripustne a v mnoha zemi i nelegalni. Jak je mozne ze jejich manazeri udelaji chybu, diky svemu spatnemu odhadu ale pro ne se nic nedeje..on to zaplati zakaznik??? Kde to zijem? Jak je mozne ze zakaznici jsou zodpovedni za chyby teto firmy?? Tohle je uz pomalu na zalobu...jak se tomu rika? Lichva? To same je u zlodeju z RWE...

0/0
28.11.2008 21:00

kubikxy

Re: Napadlo Vás?

Tak to je pěkný blábol, čezu prodáte kw za pakatel a on vám ji zpět obratem prodá za násobek.

0/0
4.12.2008 11:19

Delfínek

Re: Napadlo Vás?

a co si nejdrive precist cenove rozhodnuti ERU, kde jsou konkretni castky nuceneho vykupu? Z VTE se vykupuje 1kWh za 2.46 a z FVE za cca 13Kc. Cena silovky dodavane CEZem tedy neni nasobna jak ukazujete, prave naopak.

0/0
4.12.2008 15:16

vagabund1

ČEZ, E.ON nebo EU ?

Cena elektřiny se mi opravdu nelíbí ale to ještě neznamená že budu tleskat každému nesmyslu který staví na pranýř ČEZ. Autor příspěvku sice pláče dobře ale na nesprávném hrobu. Nemíním komplikovaně vysvětlovat v čem se mýlí ale rád bych věděl proč ve svém kritickém příspěvku 21x zmiňuje ČEZ a jen jednou E.ON. Přitom ČEZ zvyšuje cenu pro domácnost o 9,4 % a E.ON o 16,4 % .

0/0
25.11.2008 21:00

D2uragan

Re: ČEZ, E.ON nebo EU ?

to je ale útěcha!;-D

0/0
25.11.2008 23:31

Majklova_proxy

Re: ČEZ, E.ON nebo EU ?

No, treba ze autor neni zakaznikem E.ONu? Ze mu ted nekdy prislo od CEZu vyuctovani? Vsadil bych se, ze je to presne tak!

0/0
26.11.2008 3:18

Martin V

Re: ČEZ, E.ON nebo EU ?

Zákazníkem E.ONu se může stát každý, stejně jako každý se může rozhodnout nebrat elektřinu od ČEZu.

Pokud mu teď přišlo vyúčtování, tak tam nemá žádné zvýšení ceny, to se teprve bude konat. vsadil bych se, že si prostě chtěl kopnout do "zlého" ČEZu, ze je to presne tak!

0/0
26.11.2008 9:06

powers

Re: ČEZ, E.ON nebo EU ?

Mily pane, v Cechach totiz VYRABI elektrinu pouze spolecnost CEZ, pripadne si ji pro vlastni potrebu vyrabeji nektere firmy samy. Jde o vyrobu, distribuce je zisk v radech desetin procent toho, jaky je zisk CEZ pri VYROBE! Prectete si ten clanek poradne

0/0
26.11.2008 9:51

Martin V

Re: ČEZ, E.ON nebo EU ?

V Čechách nevyrábí elektřinu jen ČEZ - tento blud si snadno ověříte :

http://www.eru.cz/user_data/files/licence/info_o_drzitelich/detail_obchod_s_elektrinou.xls - stačí si jen vybratR^

Navíc, elektřina se dá transportovat na velmi velké vzdálenosti, třeba rakušané mají asi 30proc. elektřiny z temelína :-D

Když radíte co mám dělat já, taky Vám poskytnu radu - naučte se přemýšlet vlastní hlavou, vím bolí to, ale je to skvělá věcV

0/0
28.11.2008 13:14

pepcad

Re: ČEZ, E.ON nebo EU ?

Ano el. energie se da opravud prepravovat na velke vzdalenosti, ale pokud mate alespon prumerne vzdelani v oblasti fyziky tak sam vite jake hlouposti to povidate. Ona el. energie se opravdu neda nalozit na tanker a prevest..........

0/0
30.11.2008 2:15

nicjmeno

Re: ČEZ, E.ON nebo EU ?

(Y)Omyl! ČEZ není "zlý" je nechutně vyčů.aný! A naše zákony mu to dovolují. Ale kde je vláda, Hospodářská komora?! Je jim jedno, že kvůli vysokým cenám krachují firmy a stoupá nezaměstnanost?!http://www.webvize.cz/play.php?vid=420

0/0
30.11.2008 11:29

rozbor

Re: ČEZ, E.ON nebo EU ?

Podle mého názoru se tady strhla diskuze o nějakých 9%,ale již vůbec zde není celkový nárůst ceny za 2 roky.Nesmysl je pouze to,že čím více člověk šetří,o to více platí.To je ten problém.Místo aby se ceny nezvyšovaly,tak neustále stoupají.Kde je tedy ta proklamovaná pomoc průmyslu kvůli pracovním místům?To není euro,kdo potápí výrobu.To je naše Čecháčství.Vodrat každého.Co mají dělat podniky s velkou energetickou náročností?Je třeba se na to,podle mého názoru podívat v celkovém hledisku.Ekologie ano,ale za jakou cenu a jaká je z "ekologie" ekonomická výhoda?Máme Temelín,tak proč nejdříve nedáme našim lidem a teprve prodávat?Není otázka ČEZu,ten se chová normálně.Kam je mu dovoleno,tak až tam jde.Nyní je to fa.n°1,ale to byla Škodovka také,ne?Místo aby se snížil náklad,tak ho naopak zvýší.Tak se propustí lidi a je to.Než krize přejde,tak to zdraží ještě 2x,protože jim klesnou výnosy a až bude poptávka,tak budeme drahý a nikdo nic od nás nebude chtít.

0/0
26.11.2008 13:50

pepcad

Re: ČEZ, E.ON nebo EU ?

To jsi opravdu tak hloupi??? Odkud myslis ze EON kupuje tu energii? Od nemcu? To asi ne vid? Je to od CEZu...nehlede na to ze tyto spolecnosti stejne maji kartelovou dohodu. Priste kdyz neco napises tak alepson premyslej...neni to tak tezke.

0/0
30.11.2008 2:12

honzaA3

nezapomeňte na mimořádnou dividendu pro stát...

Moc hezký článek. I když nedávám Vaší cestě odporu moc velkou šanci, jakkoliv Vám držím palce. Platím jenom na chalupě 80 tisíc ročně a to není velká, činí to tak 7% její hodnoty. To mám tzv. levný noční proud. Plánuju postavit dům na solární energii kombinovanou s tuhými palivy, se septikem a studnou. Bude zcela soběstačný a ČEZ mi bude u řiti.

Zkuste se obrátit na média. Je třeba přesvědčit někoho z politiků. Bez politické vůle to nepůjde. Narozdíl od snižování daní, jak to navrhuje Velká Británie na odvrácení krize, by mohli ubrat na cenách energií, což by pomohlo maržím všech společností na trhu, které platí daně státu stejně jako ČEZ.  A to že ušetří občané může být jedině dobře. Ještě si za to můžou u důchodců přidat body k dobru za to že jim snížili životní náklady.

0/0
25.11.2008 20:32

kion1

Volič Národní strany

Podobnné svi.ně, jako ttento"manažer" se za války stříleli.

Tenkrát byl pro ně jiný název.

Dělají vše proto, aby k něčemu takovému opět došlo:-)

KarmaR^[>-]

0/0
25.11.2008 19:10

Parouback

Re: Volič Národní strany

Pokud jde o to střílení, tak myslím, že je zbytečné čekat na válku.

0/0
25.11.2008 21:38



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.