Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

EasyR

Milá hloupá Chvojko,

pokud svůj příspěvek začínáte blábolem o schodku 200 mld. (které mimochodem požaduje s. ČSOBotka) a dáváte jej za vinu Kalouskovi, svědčí to jen a jen o Vaší prolhanosti, říznuté notnou dávkou hlouposti...

Zřejmě zapomínám, že podle vás za celosvětovou krizi mohou Bush, Zahradil a Topolánek... :-P

0/0
27.5.2009 17:33

peena

lobotomie ?

"Nemůžeme přece dopustit morální vítězství komunistů, ani levice v širším slova smyslu!" 

Co se teď stalo ? Nějaká lobotomie ? ;-D

0/0
26.5.2009 19:24

karlikova

zklamani

Vazeny pane Chvojko. Z Vaseho posledniho prispevku jsem velmi zklamana. Zazila jsem nazivo Vasi prednasku na tema PR v politice, velmi se mi libil Vas postoj  k CSSD, tedy ze to je postoj profesionala, ktery se snazi o dobrou praci, ikdyz nemusi plne souhlasit s danou stranou. Po precteni Vaseho nazoru na radar v Brdech, jsem nemela duvod o Vas pochybovat. Asi jsem byla naivni, ale verila jsem, ze tenhle blog je prostor pro Vase osobni nazory, nikoliv pro propagaci CSSD. Jaky omyl!!! Copak Vam jako inteligentnimu cloveku neni protivna taktika CSSD - vsechno hazet na ODS (zmlaceni Jiriho Dolejse, vajicka, atd.)?? Uboze tvrdite, ze lidi, kteri vrhaji vajicka musi volit bud ODS, SZ nebo KDU. Proc by si nemohli jit hodit treba mladi komuniste? Pan Paroubek se zkratka stal negativnim symbolem dnesni politcke sceny, z casti si za to muze sam - napr. zasah na Czechtechu.

0/0
26.5.2009 16:36

karlikova

Re: zklamani

Mladi lide, kterym je politika jedno, nebo kteri obecne pohrdaji

politiky, tak maji jeden prirozeny cil - Paroubka....nehledejte uz

prosim za utoky s vajicky jakykoliv politicky motiv z vyssich mist. Je

to ubohe a trapne.....

0/0
26.5.2009 16:36

Kelyš

Info s odkazem, kdo je pan Chvojka

http://zpravy.idnes.cz/cssd-pretahla-ods-autora-volebni-kampane-ff3-/domaci.asp?c=A080416_083310_domaci_hos(Y)

0/0
26.5.2009 13:57

Kelyš

Re: Info s odkazem, kdo je pan Chvojka

...aneb kterak se pan Chvojka kvůli byznysu stal z ODSáka Socdemákem;-D

0/0
26.5.2009 13:59

Jaroslav Voprsalek

Jsem terc pro vase vejce

Diskuze o štědrých rozpoctech CSSD a setrnosti ODS je evergreen, stejně jako rozpravy o líných socanech a pracovitých odéesácích. Ale co si z podobných zjednodušení vezme člověk, který váhá zda jít k eurovolbám? Pravděpodobně udělá to o co se snaží ODS a zůstane doma.

Kampaň ODS, přestože naoko nabízí řešení místo strašení, je postavená na odrazení voličů od voleb. Přátelé nenechme se o odradit. Paroubek do EP nekandiduje a proto je vztah k němu v těchto volbách ireleveantní. EU

0/0
26.5.2009 11:38

pá_ja

Re: Jsem terc pro vase vejce

Tak to je cipovina, sám Paroubek se prezentuje stále a pořád ať jde o jakékoli volby, podívejte se do novin a na plakáty!

A hlavně do eurovoleb zanáší furt ta samá témata, ovšem jen pro ČR.

Takže nevztah k Paroubkovi je relevantní i kdyby šlo o volby v Zadních Kotěhulkách!

Pro všechny, komu se protiví vyvolávání závisti a nenávisti kvůli výdělku a životní úrovni, ale ono toho je víc.

0/0
26.5.2009 12:33

Tonda Brno

Pane Chvojka

Jste opravdu tak hloupý, nebo jen tupě papouškujete Jiříkovy názory?

Tak jak je to třeba se státním rozpočtem? Díky komu jsou mandatorní výdaje nastaveny na takovou výši? Díky čssd. Díky komu se ročně splácí jen 50 mld Kč na úrocích z předchozích dluhů? Opět díky čssd. Nechtěl bych vidět jakého dluhu SR by bylo dosaženo, kdyby SR dělala čssd s jejími pseudo odborníky.

Než začnete psát příště zas nějaké blbosti, tak si něco nastudujte. Chápu, že to jde velmi snadno těmito vašimi blbostmi oblbnout ty, kteří si nic nepamatují a žijí od dávky k dávce.

0/0
26.5.2009 10:49

Buch

Re: Pane Chvojka

Opravdu smutné, že někoho kdo vyjádří svůj názor tím, že rozvede na jedné stránce své argumenty, označujete za hlupáka. Ale pro hloupého každý hloupý.

A s tím státním rozpočtem. Nevím kdo zapříčínil, že české banky spolikaly stovky miliard.Sociální demokracie to nebyla. Možná byste si měl nejprve něco nastudovat vy sám. A to říkám, aniž bych teď vysedával na pracáku.

0/0
26.5.2009 11:23

Libor M

frustraci?

jakou frustraci musí zažívat homo sapiens sapiens, aby se z něho stal přesvědčený paroubkův řiťolez? Nebo, že by stockholmský syndrom týraného bezzemka? Lobotomie je svinstvo!

0/0
26.5.2009 7:08

Jaroslav Voprsalek

Re: frustraci?

Vy máte podivnou zálibu v cizích slovech. Ale pouzivate je spatně. Stockholmský syndrom nemá nic společného s týráním, ani utrpením. Je to výsledek mocenské vazby mezi únoscem a uneseným. Nevím o tom, že by J.Paroubek J.Chvojku unesl, ale možná máte lepší informace než já. Lobotomie v čelním laloku zaměřená na poučování a cizí slova by Vám jistě prospěla. ;-)

0/0
26.5.2009 11:43

Jiri Kram

hezky jen se vam to nejak vymka z rukou...

prubeznej vysledek ted jsem koukal na FACEBOOK, takze si dame malej pruzkumek verejneho mineni: den 24.5, cas 02:00 -  21 400 clenu, den 25.5 cas 01:00 - 26 600 clenu, den 25.5 cas 23:50 -  32 113 clenu. Saaakra mam ten dojem, ze fanklub na facebooku s nazvem -  Vejce pro Paroubka v každém městě! - stale  roste nehlede na prohlaseni z Lidaku, ze to cele dela jen par pitomcu a jinak vsichni Velkeho Predsedu miluji. Jen me tohle uz nepripada jako apr pitomcu, preci jen medium co dokaze rust takovymhle tempem, tak to uz neco naznacuje. :-)

0/0
26.5.2009 0:03

da.rock

Re: hezky jen se vam to nejak vymka z rukou...

Pánové z Jánského vršku už vymysleli tolik falešných identit, že už z toho mají hlavu v pejru a nedostává se jim jmen. Brzy tak dojde i na Lájoše Bácse, Rádživa Singha a Pepu z Hongkongu. Ti už jednou dobře posloužili, jistě přijdou vhod i nyní.

0/0
26.5.2009 0:07

Jiri Kram

Re: hezky jen se vam to nejak vymka z rukou...

koukam, ze ty toho vis o tom jak funguje FACEBOOK asi stejne jak prase o nakladaci. :-) Sorry kamo FACEBOOK je neco kam vase oranzova pracka nedosahuje, tohle je narozdil od mist co muze uplatit bilboardy, noviny atd. a kontrolovat treba mistni blogy, tak tohle je neco kam dosah nemate. A vis proc? Protoze to je technologie WEB 2.0 a ta je vytvarena uzivateli stejne jako Wikipedia se rozrusta diky uzivatelum. A jenom naprosty zabednec si muze myslet, ze ty lidi jsou fiktiivni. Se podivej co je Facebook ty rozume a pak tu neco placej :-)

0/0
26.5.2009 0:52

kaktusak

Re: hezky jen se vam to nejak vymka z rukou...

32 tisíc pravičáků? To už vás zůstalo dost málo. No není divu, po předvedených výkonech ve vládě.

0/0
26.5.2009 1:51

Jiri Kram

Re: hezky jen se vam to nejak vymka z rukou...

malej problem soudruhu v CR ma Facebook neco kolem 750 tisic lidi, takze si spocitej jaky procento neni z Paroubka nadseno :)

0/0
26.5.2009 2:22

kraken

vy uz to nekurte, needla vam to dobre.

Chapu z nesouhlasite s vrhanim vajicek. ja take ne, tim se vrhajici snizuji skoro na uroven panu z CSSD.

Ale argumentacne byl clanek snuzka nesouvisejicich pseudoargumentu a dcentne postradal logiku.

0/0
25.5.2009 23:48

Stará kára

Já čekal pointu

A vy snad to myslíte vážně!!!

Nenávist k jednomu člověku? Nebo k té kumulaci veškeré demagogie (která, jak věděl i Goebbels funguje na prostý lid /rozuměj: prosťáčky/)? Demagogie větší, než delší křidélka a zaručeně čisté dohromady?

0/0
25.5.2009 23:28

da.rock

Re: Já čekal pointu

Máte volební lístky? Máte. Tak je použijte a pošlete demagogii do propadliště dějin. Tak se to dělá v demokracii.

0/0
25.5.2009 23:34

kaktusak

Re: Já čekal pointu

Oni jsou pro demokracie jedině v případě, že hrozí jejich vítězství. Jinak nastupují Pinochetové nebo pouliční bojůvky.

0/0
25.5.2009 23:43

da.rock

Re: Já čekal pointu

Stará dobrá metoda - vytvořit nepřítele, přesvědčit o jeho nebezpečí a o nutnosti krátkodobě omezit demokracii v rámci boje proti němu - likvidace nepřítele - uchopení moci. Tohle používali bolševici, nacisti, Pinochet a uvidíme, kdo s tím přijde jako další. Něco už se rýsuje....

0/0
25.5.2009 23:49

Rommik

Teda autore..........

.......to je tedy pěkně stupidní článek........Jo, a nezapomeňte, že jeden vrhač patřil de facto k ČSSD, co s tím budete dělat ?

0/0
25.5.2009 23:15

da.rock

Re: Teda autore..........

Žádný vrhač nepatřil k ČSSD ani de facto, ani de iure. Co s tím budete dělat vy?

0/0
25.5.2009 23:20

Jiri Kram

sumarizace

Zdravim, takze zacnu tim, ze ocenuji nechanou zapnutou diskusi. nicmene dovolim se vyjadrit k tomu, ze se mylite v jedne veci, ta nenavist neni neco kratkodobeho, to v lidech kvasilo dlouho. Ted pouze ziskala konkretni obrys. Ano, pro urcitou cast spolecnosti je CSSD neprijatelna a tak vyjadruje svuj nazor, nemusi se vam to sice libit, ale je to tak. Paroubka milovat nezacneme, jen protoze vy byste si to pral. Kazdy vyjadruje jinak, nekdo pise blogy, nekdo hazi vajicka. Jenze jestli si myslite, ze tohle jde zastavit tim, ze male deti nechate vyblbnout nekde na namesti. Na to uz je pozde. Pokud se CSSD paktuje s komunisty a zveda dane. Tak rozhodne svuj image nezachrani. A mozna by si nekdo mel uvedomit, proc je pro lidi tato strana tak neprijatelna. Prco lidi chteji emigraovat kdyz vyhraje? Takhle si myslite, ze vypadaji normalni volby? Ne nevypadaji pane. Tohle je obcansky nepokoj a ten se stava jen kdyz uz je to fakt vazne a ono je! Sice ne pro Vas, ale pro jine ano.

0/0
25.5.2009 23:13

da.rock

Re: sumarizace

Už zase paušalizuješ? Pro jaké lidi je tato strana nepřijatelná? Pro tebe a pár kamarádíčků s vejci? Kde bereš tu drzost zase mluvit za celou společnost? Počkej si na volby, vhoď svůj lístek a podle výsledků uvidíš, jak moc je tato strana pro lidi nepřijatelná. A jestli chceš emigrovat kvůli daním, tak si běž, ale jelikož si je neumíš spočítat, tak je docela možné, že si vybereš zemi, kde jsou daně ještě vyšší, což je většina států na západ od nás.

0/0
25.5.2009 23:23

krabi

Re: sumarizace

je nepřijatelná pro každého slušného člověka. Pro každého kdo nechce žít na úkor jiných lidí...(Y)

0/0
25.5.2009 23:26

da.rock

Re: sumarizace

A vy jste kdo? Vrchní arbitr, který může rozhodovat kdo je slušný a kdo ne?

0/0
25.5.2009 23:35

dutina

Re: sumarizace

pořád to nedovedeš pochopit? Slušný je ten co nechce žít na úkor druhých, volič ČSSD není slušný protože chce žít na úkor slušných.

0/0
25.5.2009 23:47

da.rock

Re: sumarizace

Skoro 40% lidí chce žít na úkor jiných? Už nepijte, dutino.

0/0
25.5.2009 23:50

dutina

Re: sumarizace

skoro, pokud by jsi to ale přepočital na hlasy tak to nebude 40% z potencálniho počtu voličů.

0/0
26.5.2009 0:05

da.rock

Re: sumarizace

Tyhle vaše naivní představy mnohé vysvětlují.;-D

0/0
26.5.2009 0:08

dutina

Re: sumarizace

ale jsem po tom co se tady dočítám optimista , že se národ konečně probudil:-)

0/0
26.5.2009 0:13

da.rock

Re: sumarizace

Já v to taky doufám. Topolánkových experimentů už se znovu dočkat nechci.

0/0
26.5.2009 0:21

Jiri Kram

Re: sumarizace

R^

0/0
26.5.2009 0:06

Jiri Kram

Re: sumarizace

precti si ty muj drahy persky vyslance co jsem napsal nahore o tom FACEBOOKU, kluci tam to neohlidate, to neni IDNES, ta jste v haji.... a pekne to tam roste :-)

0/0
26.5.2009 0:05

kaktusak

Re: sumarizace

Takže ona vám nefunguje nejen ekonomika, ale už ani "demokracie"?

Co jsou to ti odpůrci ČSSD za lidi, že se nedovedou projevovat nenásilně? To mají občané jejich teror trpět?

0/0
25.5.2009 23:49

dutina

Re: sumarizace

ano, třeba těch marťanů co se chtělo spojit s Paroubkem;-D

0/0
26.5.2009 0:10

Rudolf Havlík

vážený pane

nejsem žádným sympatizantem ODS a nejsem členem žádné organizace X a podobných věcí. Jsem normální člověk, který ostře nesouhlasí s programem ČSSD, protože její program je nereálný, populistický a zaměřený směrem ke komunismu. Osobně chápu, že si komunistický režim zřejmě nepamatujete a proto si nedovedete představit, co všechno znamenal. Každopádně se ale od vás nenechám urážet. Nehážu vajíčka a je mi jedno jestli to někdo dělá nebo ne. Díky tomu, jakým způsobem obhajujete tenhle mediální nesmysl jste ukázal, jak zahleděný, nekorektní a neobjektivní postoj máte. Sám jste sympatizantem něčeho, co evidentně nechápete a zřejmě nechcete pracovat a žít ze sociálních dávek, které já státu zaplatím, protože mi to pan Paroubek a spol uloží jako zákon. Jestli vám tohle přijde v pořádku, potom se styďte!!!! Hezký den.

0/0
25.5.2009 23:00

dutina

Ukázka dokonale zmanipulovaného

milovníka ČSSD. Jak řekne velký vůdce,  tak chlapec to bezmyšlenkovitě papouškuje viz např. to ,

že za schodek 200 mld může Kalousek. Ono to na přihloupé voliče ČSSD  funguje dokonale ale tady to psát ? No toto. Ale hochu pracuješ dobře na své budoucí kariéře , ty jsi ukázka prototypu jak na politice zbohatnout. Uděláš kariéru. Určitě tě duce pochválí i ta karma je řízena z Lidového domu. (Že by moje paranoa ? podobné té co má tvůj duce?)

0/0
25.5.2009 22:41

tromi

vrhači vajec

reprezentují tu bandu modrých kreténů, kteří vlastně nejsou zajímaví ničím

0/0
25.5.2009 22:24

etrusk

Re: vrhači vajec

A proč modří. Co třeba černí, zelení, duhoví? ;-D Ale možná máte nový druh nemoci, modrý zákal. Ta se šíří zejména mezi příznivci nejmenované strany vyznávající oranžovou ;-D

0/0
25.5.2009 22:46

dalí

Tak mladej

a tak ovladatelnej.Opravdu Vám připadá  střadočeský hejtman duševně  v pořádku,  opravdu si myslíte,že zařazení paní K.B. na kandidátní listinu do parlamentích voleb je normální, atd.,atd...?Pokud ano,tak je něco v nepořádku s Vámi. Vaše (myslím socany obecně) neustálé a hloupé tvrzení,že za házením vajec stojí ODS už je hodně trapné a ubohé,ale je to potrzení Vaší ovladatelnosti,protože tohle je oblíbený argument Vašeho předsedy-svést vše negativní na ODS,Vy pouze opakujete.Pokud ochranka na  mítincích socdem napadá lidi,kteří přišli vyjádřit nesouhlas s  Paroubkem, ničí jejich plakáty,tak se nesmíte divit vajíčků.Což je výraz nesouhlasu opravdu hodně mírný.   Smiřte se s tím,že ne všichni se socdem souhlasí,dost lidí je hodně nesnáší a jak to tak vypadá, vajec bude přibývat. Možná to zmírní Paroubkovu nabubřelost. 

0/0
25.5.2009 22:12

maziSKS

Nesouhlasim

No tento článek jen ukazuje, že odsuzovači házení vejci za všim vidí ODS. Ale stačí si jen vzpomenout, že jedním z těcho "vyvrhelů" jak jim říkáte byl synem jednoho z hlavních představitelů CSSD, takže podle Vás jej ODS přetáhla? Hloupost. Tyto útoky nejsou proti CSSD, ale proti Paroubkovi, to je třeba si uvědomit. Je to vyjádření nesouhlasu s tím, že tento člověk by měl 4 roky vést tento stát, není to o politice CSSD, je to o tom pánovi, co si myslí, že sežral všechnu moudost světa a když se někdo ozve, je vyveden nezákoně ochrankou, jako např. dnes v Litoměřicích. Je to o tom, aby tu zůstala demokracie a ne jakýsi paskvil, který tu určitě nastane, pokud Paroubek bude premiér. Trochu soudnosti a inteligence prosím a nechte si narážky, že ti co házejí vejce nemají žádnou....možná mají, možná ne, ale hlavní je, že jejich protes je proti Paroubkovi, ne CSSD

0/0
25.5.2009 21:42

hammerhead

proč se namáhat, kdyžto nebue ani číst

Rv Větší bláboly už jsem dlouho nečetl, bla, bla, ani hlavu ani patu to nemá. To je fakt váš názor?

0/0
25.5.2009 21:38

Dada888

kecičky 2

Chvojko,zkuste zapřemýšlet kde by asi byl ten schodek,pokud by 2 roky před hospodářskou krizí byl u vlády pan Každémudamvšechno alias Sobotka(řízen panem Důchodcijsoubudoucnost aka Paroubekem).Faktem je že jen díky pravicovému "držení"rozpočtu dnes nejsme po uši ve sr... tak jako socdem v Maďarsku.

Rozebrat by se dal celý Váš příspěvek,ale není čas ztrácet čas.Nashle a nepište mi!A pokud možno nepište vůbec!!! :-°(

David

0/0
25.5.2009 21:31

da.rock

Re: kecičky 2

Můžete mi tedy vysvětlit, jak je možné, že se za skvělého Kalousky zvýšilo naše zadlužení? Neslibovali snad, že ho sníží?

0/0
25.5.2009 21:34

Henry Ford

Re: kecičky 2

A na jaké straně vzniklo?

0/0
25.5.2009 21:41

da.rock

Re: kecičky 2

Na straně veřejných rozpočtů. Podrobnosti viz stránky statistického úřadu. Dluh sektoru vlády: Rok 2006-29.6%. Rok 2007 -28.9% a rok 2008 - 29.8%HDP!!! Podobné je to se státním dluhem. 2006 -25.0%, 2007 - 25.3 a rok 2008 - 27%HDP.

0/0
25.5.2009 21:49

Henry Ford

Re: kecičky 2

Dluh sektoru vlády jsou celkové dluhy včetně krajů, obcí atd.

Zásek vlády za minulý rok je 20 mld - ---0.5% HDP

0/0
25.5.2009 22:05



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.