Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

falm

náš SKUTEČNÝ názor

"průzkumné agentury by možná konečně mohly zkusit vyzkoumat náš SKUTEČNÝ názor" ... promiňte, ale za ten nikdo nec nezaplatí. Rv

0/0
16.10.2009 14:46

myskamiki

o

CT je skoda mluvit.

0/0
16.10.2009 13:38

ajsek

můj postoj k LS

je veskrze neutrální, takže narozdíl od "eurohujerů" nebo "antieurohujerů", kam patří autor, nemám pocit, že by ČT, jejíž zpravodajství celkem pravidelně sleduji, některému z táborů nějak výrazně stranila; pokud jde o OVM, tento pořad naopak nesleduji vůbec jako drtivá většina lidí mimochodem (viz jeho sledovanast), takže si neumím představit, že by nějak významě ovlivnilů výzkumy v.m.; souhlasím s tím, že položená otázka často dopředu naznačuje tázanému, jak má odpovědět, což je problém agentur;

0/0
16.10.2009 13:14

fakta666

no to se veterinář z brna nereguluje nemocných zvířátek

...chudáci majitelé...SNAD nevystudoval školu alá Plzeň...nebo nemusel dělat společníka, uklízet, péct bábocku, hrát karty  jako na vysoké ekonomické škole...to demokracie a právo CO ?!!

0/0
16.10.2009 13:14

P.J.

...

Souhlasím a můžu jen dodat, že v obou případech se jednalo o bleskové výzkumy, jejichž výpovědní hodnota je téměř nulová.

Takový výzkum není kvantitativní, protože nemá dost respondentů a není ani kvalitativní, protože položil jen jednu (silně zaujatou) otázku. Typickou reakcí člověka na ulici je pak "jo, jasně, hlavně už mě neotravujte, je mi zima"

Navíc pokud se dělá výzkum, nemusí to dělat žádný sociolog, stačí pár tazatelů...

0/0
16.10.2009 13:11

vsamotar

Průzkumy

"Průměrně vzdělaný sociolog přece musí umět položit nezaujatou otázku, která odhalí skutečnou preferenci dotazovaných."... jenže i průměrně vzdělaný sociolog je něčí zaměstnanec, je z něčeho placen. Náš zákazník, náš pán platí nejen v obchodě, ale i ve službách. Stejně tak tiskový mluvčí musí za svého zaměstnavatele třeba i lhát. :-/

0/0
16.10.2009 12:55

buxus

Tohle se pořád opakuje.

Před posledními volbami do Sněmovny se roadshow Václava Moravce pořádala pro parlamentní strany a Stranu zelených, která měla údajně největší preference - ovšem podle průzkumu, který si ČT nechala udělat. Ostatní neparlamentní strany seděly v hledisšti. SZ se to vyplatilo, proklouzla přes 5% hranici. Fakticky došlo k ovlivnění výsledků voleb. Takouvouhle veřejnoprávní službu nechci.

0/0
16.10.2009 12:40

JiriVysocina

Re: Tohle se pořád opakuje.

Tak to bylo tehdy a dnes se historie opakuje. Nyní si za peníze tajemných sponzorů a pomocí nepřiměřené přízně redaktorů ČT zvyšuje své šance na proniknutí do poslanecké sněmovny nově vzniklý subjek TOP09, který ještě ani neměl zakládající konferenci. O sjezdu se nedá vůbec hovořit, když se všichni jeho současní členové vzhledem k jejich počtu znají osobně!

0/0
16.10.2009 13:17



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.