Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VJ

velký jarda

30. 3. 2010 12:48
Když to tak čtu

tak si říkám, že speciálně u Vás by si měl účetnictví prozkoumat příslušný finanční úřad.

0 0
možnosti
B

blbka5

30. 3. 2010 12:54
Re: Když to tak čtu

ten žádný účetnictví nikdy neviděl ani z rychlíku

0 0
možnosti
PJ

Petr Johan

30. 3. 2010 12:45
Jen spekulujete, lepší je hodnotit skutečnosti

Opatření přivítám ze dvou důvodů.

1) Platím DPH státu leckdy ještě předtím, než je částky uhrazena (připsána) na mém účtu, což znamená, že stát si u mne ty peníze do doby splacení faktury bezúročně půjčuje

2) Jestliže narazím na neplatiče a faktura nebude nikdy zaplacena, odvedl jsem DPH státu z něčeho, co jsem neobdržel, nevydělal, PRODĚLAL

Takže pokud budu moci uhradit DPH až o tom, co mi bude připsána částka na můj účet, znamená to, že se nebudu dostávat tak lehce, jako dnes, do druhotné platební neschopnosti (kdyby náhodou někdo nerozumněl, rozepíši to do širšího pojetí) a tím pádem tomu mohu říkat podpora podnikání.

0 0
možnosti
X

xkalamitka

30. 3. 2010 12:43
mladý muži

dám Vám jiný příklad ze současnosti - dodám zboží , vystavím fakturu, odvedu DPH, odběratel neplatí, vymáhám, soudím se, odběratel mezi tím spadne do konkurzu. výsledek - nemám zboží, nemám peníze , z konkurzu vcelku dostanu velkou nulu, a DPH je odvedeno, moje čistá dotace eráru 20%.

0 0
možnosti

vodní želva

30. 3. 2010 12:46
Re: mladý muži

v tomto s Vámi naprosto souhlasím, ale autor tam píše o velké snadnosti, jak ten systém obejít a podvést, takže si vybral něco jiného, než popisujete a já s ním souhlasím. Když tam budou nějaké pojistky právě proti zneužití, tak já osobně s tím nemám žádný problém.

0 0
možnosti
X

XOR

30. 3. 2010 12:39
Boooze to je ale blabol

Takze ja podnikam, vyfakturuju, odberatel zkrachuje a nic nezaplati. Ja se s nim budu par let soudit pres institut konkurzniho spravce ci neco podobneho, ale DPH za virtualni zisk musim odvest rovnou.

Takze jsem, za predpokladu ze mam na zbozi ci sluzbe cca 20% marze, prodelal castku rovnajici se fakture, ale zasponzoroval jsem tim zaroven jednou petinou stat, aby mel co prerozdelovat.

Fakt dokonale schema, tohle musel vymyslet socialni inzenyr.

0 0
možnosti
MZ

ozzy79

30. 3. 2010 12:38
s tímhle to ods trochu přepálila

ale pořád by šlo jen o malý puchýřek vedle té ohořelé mrtvoly, co připravuje čssd

0 0
možnosti
H0

hasmen 01

30. 3. 2010 12:41
Re: s tímhle to ods trochu přepálila

Takový menší zlo,že?;-D

0 0
možnosti
HF

Henry Ford

30. 3. 2010 12:36
Zajímavé

A o kterém Německu to píšete?  O tom co kupuje ukradené data ze zahraničních bank?  A proč asi?   DPH  a fiktivní faktury není žádný nový vynález, tak o čem to třepete?   Fakticky se tím nic v tomto ohledu nezmění.

0 0
možnosti
PP

pefben

30. 3. 2010 12:30
Potroublý

maldý komunisto....

0 0
možnosti
DP

dirty perla

30. 3. 2010 12:25
ty jsi zase jeden mudrlant

co píše o něčem, o čemž nemá ani potuchy.;-D Běž dál studovat oranžové brožury, máš jich plnou schránku.

0 0
možnosti
H0

hasmen 01

30. 3. 2010 12:27
Re: ty jsi zase jeden mudrlant

Taky argument...

0 0
možnosti

vodní želva

30. 3. 2010 12:23
Napadlo to i mě.

Když jsem sledoval představování programu ODS (a ještě není konec), tak mě napadlo, že to nezní špatně, ale okamžitě jsem si řekl, že jsme v Čechách a všechny ty opatření se dají dost jednoduše obejít a přijít si na slušný balík ze státních peněz. To mě napadlo už u toho nápadu s tím, že zaměstnavatel zaměstná zaměstnance na dobu neurčitou a v případě, že bude propuštěn, tak má nárok na 5 odchodných platů, z čehož by 70% platil stát. Tady se nachají dělat takové divy, že se troho až hrozím. 

0 0
možnosti

ajsek

30. 3. 2010 12:24
Re: Napadlo to i mě.

R^ :-/

0 0
možnosti
BM

BořekŠikula

30. 3. 2010 12:20
s váma bych chtěl obchodovat

Já vám dodám zboží za meloun, vy mi to zaplatíte bokem a já to z vás potom exekutorem vymůžu ještě jednou.

Nebo že by to nebylo bez dokladu? Takže až tomu vašemu podvodníkovi vlezou do účetnictví (a vratky na DPH to vyvolávají dost spolehlivě), tak dojdou na vás, že podle něj jste nezaplatil. A vy budete dokazovat že jo - buď dokážete, a ten váš živnostník má na krku podvod vůči finančnímu úřadu, nebo to neprokážete, a platíte podruhé.

Takže si napřed zjistěte, co se stane, když živnostníkovi velká firma půl roku nezaplatí teď, a jak by to vypadalo po té změně.

0 0
možnosti

ajsek

30. 3. 2010 12:24
Re: s váma bych chtěl obchodovat

podstatné může být, jestli má živnostník jen daňovou evidenci, nebo podvojné;

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2060x
Místopředseda spolku Podvedení klienti, který se brání praktikám pojišťoven v kauze Investičního životního pojištění. Bývalý ředitel sekce vnějších vztahů ERÚ a již mnoho let podnikatel v Public Relations a pohostinství.

Seznam rubrik