Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

simsII

Myslím si, že by

nebylo ode věci, kdyby se převezly děti do některých zemí na delší pobyty, aby se mohli rodiče a ostatní soustředit na obnovu země a určitě by jim pomohlo, kdyby se o děti postarali slušní lidé. Já bych si klidně dvě děti na určitou dobu domů vzala. Jsme v důchodu, ještě bych se na výchovu menších dětí cítila, pokud by uměly angličtinu, tak by nebyl problém se domluvit. Dětem by to také prospělo, kdyby se dostaly z takové hrůzy. Ale nic takového se asi nepřipravuje. Pamatuji si, že sem byly kdysi přiváženy děti z Řecka. Jenže, jak znám dnes naše lidi, tak by měli nejspíš strach, že by je ty děti mohly ozářit. Je to vážnbě hrozné neštěstí, a naši lidé by si měli uvědomit, že neslyšíme nic o rabování a dalších zločinech, které se u nás v době povodní běžně vyskytovaly. Japonci jsou morálně na vyšší úrovni a hlavně u nich existuje úcta k druhým lidem.

0/0
17.3.2011 20:10

comme il faut

Re: Myslím si, že by

Právě jsme o tom s klenotem mluvili. V tuto chvíli je nejdůležitější dostat do bezpečí děti, které jsou na ozáření nejcitlivější. Humanitární organizace by měly organizovat jejich evakuaci a umístění ve vhodných rodinách.

0/0
17.3.2011 23:26

comme il faut

Investoři skupují jeny

protože až pojišťovny proplatí škody (Japonci mají pojistky proti zemětřesení), bude se v Japonsku stavět, což zvedne ekonomiku.

Jinak mě dost těší, že na internetu nekolují o Japonsku žádné vtípky.

0/0
17.3.2011 17:30

Niktor

Má to i druhou stranu

Nikde nejsou vidět komentáře typu "dobře jim tak, tihle šikmoocí jsou beztak přemnožení a nepřátelští vůči západní civilizaci", jaké byly bohužel součástí mediálního ohlasu zemětřesení na Haiti a záplav v Pákistánu.

0/0
17.3.2011 16:49

comme il faut

Re: Má to i druhou stranu

To je asi tím, že Japonci nejsou přemnožení a nepřátelští vůči západní civilizaci.

0/0
17.3.2011 17:31

Martin V2

Re: Má to i druhou stranu

Hm, co by tak mohlo být důvodem? Chvilka napětí a je to tu! Japonci nejsou přemnožení a nejsou nepřátelští k západní civilizaci! Snad to dojde i islamistům. :-)

0/0
17.3.2011 21:05

Tuubeen

Asi nemáte úplné informace.

Na Japonsko se sbírky pořádají, můžete poslat DMS i hotovost, přinejmenším skrze Armádu spásy nebo Adru.

0/0
17.3.2011 16:25

úplně nová Viktorka

hm

sice nemám televizi, ale zato VÍM, že se sbírky organizují. Charita, ADRA...kromě toho pomáhá přímo stát-viz návrat vojenských speciálů. Ale jestli chcete taky pomoci, tak proč ne.

0/0
17.3.2011 15:41

picky

Japonské zboží?

made in PRC, nebo TAIWAN?

0/0
17.3.2011 13:33

apoc9

Re: Japonské zboží?

Obvykle China. Já tedy kupuji v Japonsku knihy a hudbu.

0/0
17.3.2011 13:41

pralinka_rumova

Nepochopila jsem

důvod článku - již od víkendu v několika TV ve zprávách opakují čísla kont a DMS různých charit...

0/0
17.3.2011 13:26

Jižák 4ever

charita

Podle mě je správné, že se většina humanitárních organizací rozhodla nevybírat peníze na tuto katastrofu. Ono totiž za např. 1000 Kč se dá udělat úplně jiná paráda na Haiti než v Japonsku. Stejně tak se nevybíralo na Katrinu v USA. Tady by lidi věnovali (pro ně) hodně, ale tam by to i tak bylo málo. Neboli, za částku za kterou na Haiti nakrmíte jednu školní třídu budete mít v Japonsku misku rýže.

Jinak, rozhodně nekritizuju fakt, že ADRA peníze vybírá. Měli tam zastoupení již před tím, takže jejich pomoc může být rychlá a účinná.

0/0
17.3.2011 13:20

philipe

Pane autore...

Váši ideu o podpoření Japonska zvýšením konzumu japonského "saka" považuji za žertovnou metaforu ale proč ne ? Když mi na mou e-mailovou adresu sdělíte jméno toho nočního klubu, určitě se zastavím na suši a pár frťanů saka. Máte naprostou pravdu v tom, že postižení Japonci potřebují pomoc v jakékoli formě. Není to národ skuhralů jako Němci nebo Češi, Japonci trpí mlčky a důstojně, nedemostrují své city veřejnosti. Jsou mi velmi sympatičtí, na rozdíl od Číňanů a té vietnamské verbeže.

0/0
17.3.2011 13:19

Camino

Re: Pane autore...

Souhlas a klobouk doluR^

0/0
17.3.2011 16:06

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

například...

...společnost Člověk v tísni oficálně ohlásila, že sbírky pro podporu obětí provádět nebude, protože Japonsko o pomoc nepožádalo. "Sledujeme události posledních dnů v Japonsku a možné dopady tsunami na chudé země na pobřeží Tichého oceánu.  Sbírku na pomoc obětem nevyhlašujeme. Nepochybně se jedná o jednu z největších katastrof posledních let, jejíž dopady jsou obrovské, Japonsko je ale jednou z nejbohatších zemí, která má kapacitu se s následky vyrovnat sama. Vojáci, policisté a zdravotníci jsou v dostatečném množství v pohotovosti a přímé zapojení cizinců do pomoci by situaci mohlo zkomplikovat. Dopady Tsunami na jiné země nejsou podle dostupných zpráv výrazné." Japonci zkrátka mají dost na to, aby se s tím vyrovnali sami. Žádnou vědu bych z toho nedělal.

0/0
17.3.2011 13:16

philipe

Re: například...

Vy jste ale chytrý !!! Nespolkl jste náhodou šalamounovo hovínko? Japonsko už o internacionální pomoc požádalo ale to se asi do české kotliny ještě nedostalo. Samozřejmě neočekávají žádnou finační ani technickou podporu od Čechů, almužny nepotřebují a něco jiného nemohou od české kotliny očekávat. Japonsko je nejzadluženější země mezi hospodářsky vyvinutými státy "západních" civilizací. Česká media a tak zvaní "zpravodajci" píší hlavně o tom, co sami považují za zajímavé, respektive si myslí, že to českou veřejnost zajímá. Tedy o tom, jaké spodní prádlo nosí čs. "celebrity" (jinými slovy šlapky), s kým se která celebrita-prostitutka vyspala nebo komu dala košem, co vyblábolí ten či onen profesionální politický lhář, co vyplodí brabčí mozek hradního šaška a o pod. "důležitostech". Jakou informační hodnotu mají česká media? Pomůžou vám tyto "informace" zvládnout každodenní životní trable? A není jich v poslední době málo! Nebo máte jiný dojem?

0/0
17.3.2011 13:49

pedr64

Re: například...

japonsko se obrátilo na EU jako celek, drobky od neziskovek je opravdu nezajímají. Jinak chováte se jako debil

0/0
17.3.2011 13:54

philipe

Re: například...

to pedr64)

Aj, aj, další "chytrák" z české kotliny. Šalamounů je v té české kotlině zřejmě jako kobylek v africké savaně. Nejsem profet ale jsem si celkem jistý, že se nejpozději do roka ten český Absurdistan zhroutí jako domeček z karet. A není na to zapotřebí žádné tsunami ani Temelin. Stačí ten hradní šašek se svými nohsledy, jeho vysoce vzdělané Blahorodí pan "kníže" s jeho poddanými čeledíny, proslulí, všudypřítomní tuneláři, bez nichž si Česko nelze představit a ta současná vláda s neschopnými ministry. V neposlední řadě i ti prolhaní a zkorumpovaní poslanci. Neměli by jste už pomalu zakládat konta pro dobročinné příspěvky? Pro radikální změny, které by snad hrozícímu bankrotu mohly zabránit je za 5 min.12. Tak zdar a sílu! Vyhrňte si rukávy, budete potřebovat každého poctivého a slušného člověka a každou schopnou a pracovitou ruku. Těch je však v Česku momentálně nedostatek. Vám Čechům není opravdu co závidět. Ovšem závist není ten správný výraz. Nebýt ve vaší kůži, to zní lépe.

0/0
17.3.2011 14:41

pedr64

Re: například...

pokud budeme hledat slušné lidi, tak ty to rozhodně nebudeš. Na co si u hraješ? Podle jazyka jsi čech jak poleno, ale asi ti z toho mytí nádobí v Irsku hráblo

0/0
17.3.2011 14:58

philipe

Re: například...

Nevzpomínám si, že bych Vám kdy nabídl tykání ale budiž. Někteří "vzdělanci" se umí dorozumět jen pouličním slangem. Narodil jsem se v Praze ale mám už 50 let německou příslušnost. V Irsku jsem nikdy nebyl, bohužel, je tam velmi hezká krajina. Mytí nádobí a toalet je zřejmě Vaše profese, usuzuji tak z Vašeho písemného projevu. Já se živím vědeckou činností (ne v oboru fyziky) a daří se mi dobře. Mimo češtiny ovládám 3 světové jazyky, privileg lidí, kteří nemají klapky na očích a pochopili, že lpění na rodné hroudě, zvláště jedná-li se o hroudu českou, vede k pasivitě, k duševní degeneraci a otupění citů a intelektu. Nic ve zlém ale Vaše úroveň mě neinspiruje k další diskusi.

0/0
17.3.2011 23:24

pedr64

proč?

Japonsko je bohatá a rozvinutá země, která takovou záležitost zvládne vlastními prostředky, jak finančně, tak technicky a logisticky. Je nesmysl něco organizovat bez přímé žádosti japonců.

0/0
17.3.2011 13:01

D66

Re: proč?

!R^

0/0
17.3.2011 13:05

kadyna

Re: proč?

vy jste  ale de....!!

0/0
17.3.2011 13:13

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

Re: proč?

proč?

0/0
17.3.2011 13:18

ponda

ale jsou...

jenom ne masivně promítané v Tv...další např. na domovské stránce Proglasu už sand od víkendu a více i tady: http://www.proglas.cz/detail-clanku/pomoc-japonsku-pripravuje-charita-adra-i-armada-spasy.html

0/0
17.3.2011 12:56

BořekŠikula

Re: ale jsou...

Dnes jsem slyšel, že Armáda spásy už vybrala milión, který odesílá do Japonska prostřednictvím mezinárodního ústředí. Armáda spásy v Japonsku působí už 100 let, takže ty peníze dokáže použít se znalostí místní situace a potřeb.

0/0
17.3.2011 13:25

BořekŠikula

Re: ale jsou...

Mají to hned na titulní stránce webu: http://armadaspasy.cz/

0/0
17.3.2011 13:26

AAA2

Kdo hleda najde (ale ono lepsi blbe placat)

http://www.ct24.cz/domaci/118020-cesi-mohou-pomoci-japonsku-dmskou-nebo-na-ucet/

0/0
17.3.2011 12:51

3lipy

Tady je možno přispět

http://www.japan.cz/zemetreseni/

0/0
17.3.2011 12:50

Lister von Smeg

DMS

87777

DMS ADRA

.... už od pondělka to běhá snad ve všech mediích a já osobně jsem na to narazil v ranních zprávách na Nově

0/0
17.3.2011 12:46



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.