Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Nech už je to akekolvek tristne, tak je to POISTENIE a nie SPORENIE.

Preto nechapem vyrazu "poplatky za možnost spořit jsou více než 90 %" a kde je platba za to poistenie?

1 0
možnosti
RP

Onen pán i autor článku jsou vůbec v pojištění úplně ztracení.;-D

Přirozeně že pojišťovna dala ten produkt dohromady tak, aby to bylo hodně výhodné pro pojišťovnu. Ale kvůli konkurenci a kvůli už tehdy existujícímu státnímo dohledu platí, že kdo si dá pozor, přečte si smlouvu a pojistné podmínky dopředu, propočítá a promyslí si to, tak pro toho vyjde takové pojištění výhodné.

Je tam potom ještě základní podmínka, uzavírá to pojištění jen tehdy, když ho potřebuje on. A ne kdy to potřebuje kvůli provizi a kvůli tomu, že by jinak jel na nejméně dvě schůzky s klientem zadarmo, prodejce toho pojištění.

0 0
možnosti
RP

Pan A je za prvé velký hlupák. viz "S pomocí rodičů vložil v prvních dvou letech bezmála půl milionu, poté placení převzal do své režie, a proto chtěl snížit měsíční úložku na minimum ve výši 500,- Kč měsíčně."

Jestli si to dobře pamatuji, Dynamik je investiční životní pojištění "staršího " typu, kde je výše každoročních poplatků stanovena natvrdo na začátku pojištění podle výše měsíčních úložek a už se nemění. Pokud se neuzavřou dodatky ke smlouvě neboli defakto nová smlouva. Neboli pojišťovna nastavila výši poplatků podle oněch "tučných" dvou prvních let. Je pak jasné, že když nastala hubená studentská léta, ta minimální měsíční úložka nestačila ani na poplatky. Případně pojištění rovnou přešlo do režimu, ve kterém se "kanibalizuje", naspořená částka se postupně rozpouští do krytí nákladů na rizikovou složku pojištění. A až se ty peníze spotřebují, pojišťovna toto životní pojištění zruší. Tyto věci ale nejsou tajné, stačilo se zeptat.

Za druhé pán A i jeho rodiče jsou hlupáci ještě víc. Pojišťovna totiž sama "spořit" nemůže, protože to prostě není její job. Peníze, které se mají "spořit", tak pojišťovna vezme (strhne si z nich příslušné poplatky) a předá příslušným investičním fondům, se kterými má smlouvu a kde se teprve ty předané peníze investují - takzvaně spoří. Přirozeně i ty investiční fondy si strhnou taky své poplatky. Neboli takové "spoření" přichází na poplatcích prakticky dvakrát dráž než kdyby klient ty peníze poslal do investičních fondů rovnou.

Přirozeně investiční životní pojištění má taky své optimální klienty. A to jsou lidi, kteří jsou neschopní a líní samostaně spořit = investovat přímo a taky jsou neschopní či líní či nechtějí spravovat vícero různých pojištění koolem úrazů, úmrtí, hospitalizací , invalidity atd. Pojišťovna jim toto všechno nabízí v jednom balíku a logicky si za to nechá zaplatit.

0 3
možnosti
Foto

Investiční pojištění je velikánská lež a naprosto šílený produkt. Ono to prostě nejde zkombinovat. Buď chci být pojištěný a to z různých důvodů (hypotéka, atd...) a pak si platím pojištění, které pokryje plnění z důvodů, které potřebuji nebo chci a nebo chci investovat a pak se spojím s investičními společnostmi a buď jejich prostřednictvím, nebo i sám peníze investuji.

Dynamik a jemu podobné produkty považuji za past na klienty a to zejména ze skupin lidí s nižšími příjmy, kteří dostanou dojem, že si tak přilepší na důchod, aby nakonec zjistili, že si přilepší v lepším případě několika tisíci korunami ročně.

Tyto produkty sází na finanční negramotnost lidí a na krásný obal ve kterém je ovšem něco jiného než slibované aktivní stáří.

4 0
možnosti
Foto

Při rušení smlouvy DYNAMIK po sedmi letech se mě paní u přepážky snažila zlomit a přesvědčit skrz procenta, že je prima nápad si to dospořit až do blahobytu. Když jsem jí to přepočítal na koruny a dodal, že si jejich roční obolus vydělám za dva víkendy u kávovaru, přestala lát a jako zákazníka mě odepsala.

3 0
možnosti

1) Vaše prohlášení o dividendách říká více o Vaší povaze než pojišťovně

2) Jde o životní pojištění, tudíž slušnou část té částky sebere pojištění. To byste také měl v článku uvést

3) Kdo se nestará o majetek, tak o něj může lehce přijít. Smutná pravda

4) Tento produkt je skutečně bídný.

3 1
možnosti
Foto

To prohlášení o dividendách nepovažuji za tak markantní signál o pisatelově povaze a ono bohužel platí a u ČP zvlášť, že dokáže s penězi klientů velmi dobře obchodovat a tím zvyšovat svojí vlastní hodnotu. Nicméně při plnění už tak vstřícná většinou nebývá i když ruku na srdce jsou zde i horší pojišťovny.

1 0
možnosti
JA

J82i32ř77í 85A82l33e97x80a

11. 9. 2018 17:16

Životní pojištění jsem měl, sice ne u "velké české", ale u velké zahraniční. Bylo to nejhorší finanční rozhodnutí v mém životě. Sice jsem neprodělal, ale ani nevydělal. Bylo to jako kdybych si ty peníze strkal do slamníku. Zdůvodnění pojišťovny, které jsem obdržel: hlavní účel je být pojištěný - to neberu. Za ten měsíční vklad to bylo sakra drahé pojištění.

5 0
možnosti
DR

"A proto proti tomuto nemravnému podnikání pojišťoven budeme bojovat."

Souhlasím. A proto jsem již před několika lety tato pochybná životní pojištění zrušil a žiji i bez nich. A všechny pojišťováky z jejich úžasnými produkty již posílám někam.

12 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2060x
Místopředseda spolku Podvedení klienti, který se brání praktikám pojišťoven v kauze Investičního životního pojištění. Bývalý ředitel sekce vnějších vztahů ERÚ a již mnoho let podnikatel v Public Relations a pohostinství.

Seznam rubrik