Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

O2 Arena - marketingová bída

22. 03. 2008 10:23:57
Poprvé po změně hlavního partnera jsem ve čtvrtek navštívil O2 Arénu. A musím říci, že to byla z hlediska propagace modrého telekomunikačního giganta velmi smutná podívaná. Bez nápadu a vtipu. Ještě že hokej dopadl dobře.
 rave.co.uk

Začalo to už příjezdem. Jel jsem naprosto neobvykle tramvají a dojel jsem do zastávky - Sazka Arena. Přejmenování stanice by určitě s Dopravními podniky šlo domluvit snadno, když se plánuje takhle velká promoakce. Ale nevadí, myslel jsem si, že jde o drobnou chybu nebo úředního šimla. Další mé zklamání nastalo, když jsem se k O2 Aréně pěšky blížil. Ani její značení směrem z metra nebylo nic moc. A vchod Sever nenaznačoval, že by se o podobnou arénu vůbec jednalo. To takový ex-Millenium stadion v Londýně o sobě dává sakra více vědět.

Uvnitř moje zklamání narůstalo. O plánech na přejmenování se muselo vědět aspoň tři měsíce. Za tu dobu mohl přece někdo vymyslet, co s O2 Arénou bude. Naprosto se teď nezabývám tím, že zaměstnanci neměli modré obleky s logem sponzora. Nekritizuji ani to, že nebyla vyměněna všechna loga, to se prostě nedalo stihnout. Mluvím spíše o věcech, které jsou patrné na první pohled.

Nikde žádné hostesky s věcmi na fandění - Nejsou to žádné extra náklady, protože z průběhu celé hokejové sezony určitě něco zbylo. Ale titulární sponzor hokejové extraligy ve své vlastní hale při playoff přenášeném v televizi jakoby ani nechtěl být vidět.

Bez doprovodného programu v ochozech - Přestávky byly plné nejrůznějšího programu, ale žádný se netýkal přímo O2.

Pouze slevy na služby - V londýnské O2 Aréně se mohou přetrhnout, aby své potenciální klienty nebo stávající zákazníky potěšili nějakým vtipem, aby je zaujali neotřelou reklamní myšlenkou. Ex-Český Telecom se ale i na zrcadlech na záchodě uchýlil pouze k propagaci slevy nějakého balíčku služeb. Chápal bych to na reklamních vitrínách, ještě bych pochopil, kdyby každý divák u vstupu dostal letáček s tou skvělou nabídkou, ale tohle je příliš.

Pánové a dámy z marketingu O2, mít vlastní arénu je pro Telefónicu v celé Evropě prestižní záležitost, na kterou se výrazně soustřeďují. Pan Hušák určitě jméno Sazka Arény neprodal za 12,50 Kč. A mě jako člověka z reklamy opravdu štve, když podceňujete úroveň hostů ve Vysočanech.

Zkuste si, prosím, na chvíli sednout a něco vymyslet. Já bych vám třeba pár nápadů prodal, kdybyste na nic nepřišli.

 

Autor: Jiří Chvojka | sobota 22.3.2008 10:23 | karma článku: 14.67 | přečteno: 2753x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Média

Stisk Studentský deník

Dcery tvrdí, že jsem v pětačtyřiceti začal dělat youtubera, říká novinář Jindřich Šídlo

Svoji profesi dělá přes pětadvacet let a patří mezi novinářskou tuzemskou špičku. Nyní se přesunul k vizuální novinářské tvorbě a vytváří s kameramanem Tomášem Dusilem satirický pořad Šťastné pondělí pro portál Seznam Zprávy.

14.11.2017 v 22:04 | Karma článku: 8.59 | Přečteno: 474 | Diskuse

Tomáš Vyoral

JXD: další Reflexivní demokrat na baterky s totalitními choutkami

Zakažte Aeronet, ohrožuje naše děti! hlásá JXD z Refexu. Alternativci se alternativa zajídá a po vzoru svých "oblíbených" komunistů by konal "demokraticky" se stejnou parádou. A propos: marijánka "vaše" děti neohrožuje?

13.11.2017 v 11:11 | Karma článku: 40.35 | Přečteno: 2054 | Diskuse

Jan Bartoň

Senátor John McCain - apoštol politické korektnosti

Republikán John McCain byl v roce 2008 kandidátem Republikánů na prezidenta a prohrál s Barackem Obamou. Byl proti Donaldu Trumpovi během republikánských primárek roku 2016 a pracuje proti němu stále.

13.11.2017 v 8:05 | Karma článku: 30.80 | Přečteno: 728 | Diskuse

Pavel Ďuran

Podvody při volbách?

O co komu zase jde? Volby skončily tak, jak skončily, blíží se další, ty prezidentské, jejichž výsledek je opět předvídatelný.

11.11.2017 v 5:48 | Karma článku: 21.18 | Přečteno: 621 | Diskuse

Jan Bartoň

Jsem člověk, poněkud v tísni

Billboardová kampaň Člověka v tísni rozbouřila internetové diskuse podobně jako fotografie prvňáčků odněkud z Teplicko-Mostecka. Nebydlím sice v Praze či dalších „velkých“ městech, ale jsem z této kampaně poněkud v tísni.

10.11.2017 v 13:27 | Karma článku: 33.29 | Přečteno: 1127 | Diskuse
Počet článků 46 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2116
www.eru.cz


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.