Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

SID09

23. 3. 2008 9:18
A co tím chtěl básník říci ?

Vy potřebujete reklamu a vymývání mozků z každého rohu ? Mě je to naopak protivné a pokud v TV vidím reklamu, tak okamžitě přepnu. A za kolik Hušák  prodával a proč, Vám může být srdečně jedno - ( ona se totiž ta investice taky musí splácet ) takže tady se jedná asi o jiné důvody, než jen pouhá propagace. 

0 0
možnosti
P

pilsener

23. 3. 2008 6:46
Ještě že hokej dopadl dobře

Píšete: "Ještě že hokej dopadl dobře", doma přece musí Vaše sešívky vyhrávat, protože trenér Kůžička by třeba vzteky demoloval šatnu, takže stačí trochu připísknout a dobře to dopadne, nebojte ;-)

0 0
možnosti
RK

Radek0075

22. 3. 2008 13:01
Děkuji za článek,

výborná propagace 02 arény. Konečně oáza klidu bez debilních reklam, které na většině jiných míst na  člověka vybafnou i s těch nejneuvěřitelnějších míst. Kam se podívám, tam je reklama. Snad jen na mřížce od kanálu a psím exkrementu jsem jěště žádnou neviděl. Méně, je někdy více.

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2060x
Místopředseda spolku Podvedení klienti, který se brání praktikám pojišťoven v kauze Investičního životního pojištění. Bývalý ředitel sekce vnějších vztahů ERÚ a již mnoho let podnikatel v Public Relations a pohostinství.

Seznam rubrik